Režie:
Petr ZelenkaScénář:
Petr ZelenkaKamera:
Alexander ŠurkalaHudba:
Jan PonocnýHrají:
Klára Melíšková, Hynek Čermák, Václav Neužil ml., Tereza Ramba, Marek Adamczyk, Miroslav Krobot, Martin Myšička, Pavla Beretová, Berenika Kohoutová (více)VOD (1)
Epizody(12)
-
Jiří Arch (E01)
-
Studio B (E02)
-
Budování mediálního obrazu (E03)
-
Vulgarismy (E04)
-
Ženské zbraně (E05)
-
Supervizor (E06)
-
Černý prodej filmů (E07)
-
Ceny Františka Filipovského (E08)
-
Inzerát (E09)
-
Monitoring (E10)
-
Destrukce (E11)
-
Poslední dabing (E12)
Obsahy(1)
Komediální seriál Petra Zelenky vychází ze stejnojmenné divadelní hry, kterou režisér a scenárista napsal pro Dejvické divadlo. V komediálním seriálu začíná příběh o malém dabingovém studiu ZERO smrtí jeho majitele, režiséra Archa, Evina manžela. Zneuznaná herečka Eva (Klára Melíšková) studio po svém muži zdědí. Její ambicí je přetvořit jej v úspěšný a respektovaný podnik, což je pro ni zároveň způsob, jak si tak trochu vyrovnat účty s osudem. Studioví technici Pavel (Václav Neužil) i Karel (Hynek Čermák) jí v tom nezištně pomáhají, motivováni tajnou láskou jak k ní, tak k profesi samotné. Aby dostali bankovní úvěr na modernizaci studia, rozhodne se Eva přijmout syna bankovního ředitele Davida (Marek Adamczyk) a také Karlovu promiskuitní sestru Ladu (Tereza Voříšková). Studio ZERO ale především potřebuje sehnat nového kmenového režiséra. Angažují sice schopného, ale neurotického a agresivního Jandu (Miroslav Krobot). Herci začínají díky Jandovým metodám práci ve studiu odmítat a dabování se z nouze ujmou samotní technici. Firma jde ke dnu. Eva se cpe koktejlem „fejkových“ prášků, které jí dodává její přítelkyně Lenka (Pavla Beretová), a vrhá se do ponižujících vztahů. Nakonec, když mají být studio a pozemek, na kterém stojí, prodány developerům, se Pavel s Karlem rozhodnou, že se nevzdají jen tak snadno… (Česká televize)
(více)Videa (2)
Recenze (212)
Tyjo, to dostal mezi osmým a devátým dílem pan Zelenka mrtvici a nikdo si toho nevšiml? Protože někdy v té době se z občas celkem zábavného a místy dost nevyladěného pokusu o televizní humor stala věc, kterou jako by někdo psal tím stylem, že mlátí hlavou do klávesnice a nechá počítačový slovník, aby to sám opravil na nejvíce pravděpodobná slova. ()
Patřím mezi menšinu lidí, kteří se dabingu zastávají, troufám si tvrdit, že znám hodně našich dabérů, a byla jsem proto upřímně zvědavá, jak si Dejvice s takovým námětem poradí (divadelní hru jsem neviděla). A zklamání bylo nakonec větší než u "Čtvrté hvězdy". Počáteční díly nasadily laťku, která už nebyla překonána. Ráda si zavzpomínám na pohřební řeč pana Bartošky i na všechny výstupy pánů Preisse a Krobota, ale to je vše. Přehození výhybky z čistokrevné komedie k dramatu mi vůbec nesedlo. Velká škoda. ()
Velice silný rozjezd dával naději, že to bude pořádná palba. Bohužel s přibývajícími díly se vytratil humor a seriálu pozvolna docházel plyn, aby se zastavil na místě a posléze vyšuměl do ztracena. Každopádně první polovina byla fakt super, Krobot, Bartoška nebo Preiss tomu dodávali nehorázný koule a i když druhá polovina šla více do dramatické hloubky, musím celkově Dabing street hodnotit jako dílko zdařilé a s převahou lepších momentů ve srovnání se soudobou seriálovou konkurencí i hereckou stránkou. ()
Na začátku dokázali navodit příjemnou atmosféru, která způsobila, že jsem se na to pravidelně těšil, bez ohledu na neustále se střídajícî kvalitativní vzestupy a totální držkopády. Tahle partička je mojí krevní skupinou, jestli se mi má někdo postarat o dobrou televizní zábavu, tak to budou v českých luzích a hájích právě oni. Tentokrát to tak úplně nevyšlo, uměl bych si to představit vážně lepší, ale rozhodně je nezatracuji a naopak doufám, že je obecně vlažné přijetí neodradí od dalších televizních, případně filmových projektů, protože do Dejvic to mám daleko. ()
Neuvěřitelně nekonzistentní seriál - zatímco u jednoho dílu pukáte smíchy, u jiného je vám skoro až trapno... Důvodů proč dávám víc než tři hvězdy je ale několik - nejprve je to ostře sympatické obsazení, za kterým se táhne na české poměry velmi kvalitní soundtrack (hudba i písničky) a celé to zakončuje takový příjemný feeling, který se u českého filmu/seriálu hned tak nevidí... Závěr je sice slabší, ale když se zase oprostíte od toho že nekoukáte na čistě komediální seriál, ledasco se dá odpustit...***1/2 ()
Galerie (143)
Zajímavosti (38)
- Ikonický konfrontační dialog, který můžeme vidět v epizodě Jiří Arch (2018) v podání Heleny Dytrtové při dabování a v epizodě Monitoring (2018) v podání Pavla (Václav Neužil) a Evy (Klára Melíšková), je původně z divadelní hry „Closer“, kterou napsal dramatik Patrick Marber. Film Na dotek (2004), který je adaptací tohoto dramatu, vznikl v roce 2004, tedy o 3 roky později oproti době, ve které se seriál odehrává. Helena Dytrtová v seriálu dabuje pouze českou verzi této divadelní hry, která vznikla speciálně jen pro účely tohoto seriálu. (ELBobes)
- Díl dostal označení od České televize „Nevhodný pro děti a mládež“. (sator)
Reklama