Reklama

Reklama

Dvě odcizené sestry jsou nuceny vyloupit banku, aby zachránily svého bratra, který vypálil sklad vlastněný nechvalně proslulým gangstrem. Není to ovšem jen tak obyčejná banka. Snímek Trezor je mysteriózní thriller o loupeži, který je plný akce, napětí, zděšení a neuvěřitelné hrůzy. (HBO Europe)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (68)

kingik 

všechny recenze uživatele

Důkaz toho, že dobře zvolený song udělá za režiséra polovinu práce. Režijní nadhled, výrazovost a dramaturgická pospolitost už mu můžou být buřt. Můžou, ale neměly by. Vzniklo tak neforemné dílo, inklinující k nablblým slátaninám. Je vykradena banka. Kde, kdy a proč je vedlejší, prakticky na tom nezáleží. Pětici lupičů, z nichž tři jsou sourozenci, se ale dostane hubeného lupu, s čímž se samozřejmě nehodlají spokojit. Následně se jeden zaměstnanec banky upomene, toho hraje James Franco, že je zde ještě trezor, v němž je uložený balík peněz. Jenže kolem něj krouží duch lupiče, který banku vykradl v osmdesátých letech minulého století, což samozřejmě už lupičům nesdělí. Od té chvíle se roztočí kolotoč plný duchaplných duchů. V úvodních titulcích, které značně navnadí, můžeme v retrospektivní koláži sledovat inkriminovanou dávnou bankovní loupež. Doporučuji tuto koláž bedlivě studovat, neb je v ní ukryta pointa celého vyprávění. Do toho zní matka všech hitů Crimson & amp;Clover, v naprosto úžasné verzi, která ve filmu nezní jen tak. A když to tak vezmu, jedná se absolutně o nejvýraznější a nejzapamatovatelnější vjem z celého filmu. Režisér a současně i autor scénáře Dan Bush nemá příliš výrazný režijní rukopis, smíchal dva žánry k sobě, což sice není úplná zrada, nicméně s poslabší režií se mu z toho nepodařilo vyrazit nic extra. Když pominu disproporční údaj, že banka disponuje jen jakýmisi "drobáky", stejně je zde těch nesmyslů poměrně dost. Hororovým fandům, libujícím si v gore, přinese film velké zklamání. Úmrtí jsou vidět jen prostřednictvím kamerového záznamu, ke všemu jsou značně krotká. James Franco a jeho kariérní propad. No co, srát na Oscary. Víc nemám, co bych dodal. A jedná se spíše o vedlejší roli. Z castu zaujme jen Francesca Eastwood, její tatík Clint na ni zadělal v 93, přišít oči k sobě a je dobrá. Známých herců je ve filmu víc, Taryn Manning notně zestárla, Clifton Collins jako představitel zákona přijatelný. V celkovém vyznění mě film moc nezaujal. Když už se vymanil z jakési křeče prostřednictvím pointy ve stylu "Obvyklého podezřelého", přišel příšerně "céčkový" závěr, který mě utvrdil, že to film na extra známky nevytáhne. A to může být za ně rád. 6/10 ()

Cinematrix odpad!

všechny recenze uživatele

Nemusím vám snad ani říkat, že James Franco v tomto kousku hlavní roli nemá, ale nepopírám, že nepodává ten nejlepší herecký výkon. Osobně si myslím, že tento talentovaný herec se rozhodl pohřbít svou kariéru (podobně jako Nicolas Cage) v kvantitě natočených filmů. Ale já bych to dělal stejně. Proč se vydat na pokraj sebezhroucení pro nějaký oscarový film, když stejný výdělek mi přinese pohodlné účinkování v nenáročných béčkách? Prostě přijdu včas na natáčení, něco zamumlám, protože mám vybudované jméno, fotogenickou tvář a honorář je doma. Základ je nenasrat reřiséra. Ale nejsem Mickey Rourke ani Mel Gibson, takže nikoho neseru a mám víc peněz, než by se vám zdálo v nejbujnějších snech. Mám navíc normální vejšku, takže na rozdíl od Toma Cruise můžou do komparsu vybírat i normálně rostlý lidi. Prostě pohoda. Film jako takový sice opravdu za moc nestojí, ale kéž bych dokázal i já v něčem tak špatném účinkovat... ()

Reklama

kaylin 

všechny recenze uživatele

Americký snímek „Trezor“ není ničím překvapivým, nemá atmosféru, která by vás držela napjaté celou dobu. Má takové celkem klasické hororové propriety, s nimiž se hodně pracuje. Postavy v maskách, něco tajemného, nekončící posloupnost událostí, kdy máte pocit, že postavy nemohou uniknout. Není v tom nic moc nového, není v tom ani moc špatného. Jen je to takové nijaké. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Tak dobrý nápad, a tvůrci se ho nepokusili posunout nějak dál a spokojili se ve druhé půli jen s klišé na klišé včetně toho pomocníka s knírkem (abych moc nespoileroval). Eastwoodova dcera tady nemá moc co hrát, takže se vše snaží uhrát očima, až bych ji hnal na vyšetření štítnice, jestli nemá basedovku. Zhruba od 30. minuty jsou karty víceméně jasné, jenže nic nového (nějaká mytologie v pozadí, další zvrat) už nepřicházejí, takže zkušení diváci již vědí, co a jak přijde. V jednu chvíli, těsně před útěkem, to ještě má nějaké drobné strašidelné grády, ale u závěrečného setkání sester už jen čekám, abych si odškrtl poslední položku v seznamu klišé, a ono se tak stane, a šup sem s titulky. Ale třeba tvůrci plánují druhý díl, co já vím. Takže originální nápad, jemuž v půlce dojde dech a další nápady, a spokojí se s dojezdem na klišé volnoběh všech podobných duchařin. ()

dubinak 

všechny recenze uživatele

The Vault jsem musela sledovat na třikát, protože jsem u něj pokaždé usnula. A to je přesně popis, jaký bych tomuto snímku dala: uspávací. Moc nechápu, proč se zrovna tohohle chytil James Franco, protože je to opravdu velmi nezajímavý kousek o loupačce a následném strašení ve sklepě, které není strašidelné. Holky v hlavních rolích jsou záhadářky a pointa už snad taky nemusela ani být. Slabota. ()

Galerie (36)

Zajímavosti (1)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno