Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Natálie (Petra Hřebíčková) je šťastná svobodná třicátnice se skvělou kariérou a dlouholetou nejlepší kamarádkou Simonou (Tatiana Dyková), které se právě obrátil život vzhůru nohama. Simona se po rozvodu snaží vyrovnat s tím, že její jedenáctiletý syn odchází žít k otci (Ľuboš Kostelný). Tuhle pachuť zažene seznámením s výstředním umělcem Viktorem (Janko Popović Volarić), pro kterého se stává múzou. Viktor je však posedlý nejen Simonou, ale i sexem, což zpočátku vypadá jako vysněný ráj… I Natáliin život nabírá nový směr. Když potká okouzlujícího podnikatele, vdovce Marka (Branislav Trifunović) a jeho dcerku, láska na sebe nenechá dlouho čekat. Jejich soužití je téměř idylické až na to, že jejich vztah je pod drobnohledem Markovy tchyně Evy (Eliška Balzerová), která byla zvyklá pomáhat s výchovou vnučky. Nyní Eva zjišťuje, že musí najít jiný smysl života, aby se cítila šťastná. Seznámení s šarmantním hudebníkem (Predrag Manojlović) by mohlo znamenat nový začátek. (Bioscop)

(více)

Videa (4)

Trailer 3

Recenze (238)

kingik 

všechny recenze uživatele

Režisérka Marta Ferencová je nepoučitelná. Opět cpe do svého filmu šílené herecké akvizice. Minule to byla polská krev, nyní herecká "esa" z Balkánu. A navíc jsou strašlivě nadabována. Magazín Hrom pro ženy je vrchním producentem filmu, takže dějově se musí řešit a probírat prakticky vše, co trápí současnou ženu - (komplikované) vztahy, rozvod, nevěra, opuštěnost, druhá míza, (ne)vyrovnání se s úmrtím bližního, nechtěné těhotenství, alkoholismus partnera i pálení vaginy (po koitu). A v popředí tohle všechno zažívají Hřebíčková, Dyková a Balzerová. To jsou přece kvalitní herečky a nezaslouží si k nim cpát hnusné a nezajímavé neherce z Jugošky. Aha, tak nám vznikla produkční družba s Jugoškou, takže bylo nutné dosadit tyto "skvosty". Komediálnost celého filmu na sebe vzala Tatiana Dyková, její vztahová linie s malířem je až ztřeštěně pojatá a její vyobrazené souložení je úsměvné. Zbytek filmu je v podstatě pojatý na vážnou až dramatickou notu. Petra Hřebíčková potkává svoji osudovou lásku, mladého vdovce s malou dcerkou, který má k ruce agilní tchyni, načež postarší tchyně chvíli prudí, ale novou známost svého zetě posléze přijme. Jen těžce se vyrovnává s odchodem své dcery do věčných lovišť povislých ptáků a varlat, ovšem i ji přepadne láska, v divadle, kam pravidelně chodí na koncerty, a zasouloží si, to pochopitelně až doma, ne v tom divadle. A celé to má takové to ženské vidění věci, naivně jednoduché vybruslení z problémů, takže všechny životní peripetie ženských hrdinek, jakkoliv strojené vážně i nevážně, nakonec vykrystalizují tím správným/ ideálním směrem. Ferencová dělá stejné tvůrčí chyby, jako v jejím předchozím snímku "Všechno nebo nic", není ideálně režijně zručná a oba své snímky zaštítila spoluprací se scenáristkou a spisovatelkou Evou Twardzikovou. Jen tentokrát už film poněkud efektně zdramatizovala, takže partner Hřebíčkové má nenadálé problémy s alkoholem, poté, co ho podvedl společník z jeho firmy, Dyková načapá svoji lásku při nevěře a Balzerová se utápí v žalu nad smrtí své dcery do doby, než si po letech zase vrzne. A divák je šťasten, že to ve zdraví přežil, navíc se těší, s jakým dalším nepodařeným hereckým importem Ferencová dorazí příště. Tohle je prostě jeden z těch lepších počinů, které zrežírovala. 6/10 ()

TominoLa 

všechny recenze uživatele

Komentář obsahuje SPOILERY!!! Můj život je daleko, daleko lepší než Marty Ferencové pokud se vzhlédla v takové knize a takhle nám ji prezentuje na plátně. Nebylo mi u toho filmu moc dobře. Dívat se na postavu "Dyková", která se seznámí s nějakým primitivem, který si při souloži kouří cigárko a klepe ji popel na hlavu, tomu se smát opravdu nemůžu. Pokud to nějaký ženě nevadí, je mi ji líto, že si sebe více neváží. Co, ale po takové postavě chtít, když si neuloží ani telefon na svého syna a primitiv ji podezírá z nevěry. Pak tu máme postavu Petry Hřebíčkové, která si najde chlapa, kterému umřela před 2 lety manželka. Vypadá jako ideál. Pak stačí přijít kolegyně z práce, že má exekuci na 50 milionů a on začne pít. Smrt manželky zvládl bez alkoholu, tohle už bylo nad jeho síly. Pochopil bych to, kdyby o vše přišel. On, ale z posledních peněz zaplatí lidem, něco vyřídí v bance a v klidu chlastá a vozí malou dceru nalitej. Ještě, že náš stát je asi tak dobrej, že si žije ve velkém domě a tam exekuce nemá šance. Vlastně víme jen, že má exekuci, ale krom toho chlastu není vidět, že by se mu hroutil svět. Nakonec od něj postava Petry odejde a hlavní hrdina se asi z toho alkoholu poměrně rychle dostal. Děkuji za tenhle bolestivý a už třetí filmový zážitek, ale končím s Vámi Marto. Jedna hvězda je za tu holčičku. Jediná postava, který jsem to věřil a v takovém obsazení to je fakt smutné. 2/10 ()

Reklama

Master19 odpad!

všechny recenze uživatele

Zpětně nevidím jediný důvod, proč se na tento film dívat. "Příběh" je jen snůškou klišoidních situací, které se hodí tak možné do růžové knihovny nebo argentinské telenovely. Skvostně to dokreslují jižanští hezouni, tragicky předabovaní a bezradná Eliška Balzerová. Petra a Tatiana jsou kočky, ale ani na hvězdičku to nebude, tupé a nudné... ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Všechno nebo nic bych ještě jako první setkání s Evou Urbaníkovou pochopila. Není to dobrý film, ale není to takový omyl jako tohle. Ale od té doby, co se Urbaníková stala Twardzikovou, nestačím si hlavu ukroutit. Tohle není hloupoučká roztomilá romantická komedie pro nenáročné divačky, tohle je patologicky škodlivý útok na již tak dost nízkou úroveň intelektu všech lidí, kteří se podílejí na vzniku takové šmiry i těch, kteří se pod dojmem neškodné zábavy rozhodnou čelit sranci neskutečných rozměrů. Vzorce, ve kterých se ty postavy pohybují jsou stejně hrůzné jako stereotypy, kterými jsou zobrazovány. To už raději to porno, které je žánrově čisté, herecky přijatelnější a společnosti v nejširším kontextu neškodí. A navíc v něm nikdo nikoho nenutí koukat na strhaný obličej Táni Dykové. Ako sa hovorí: niektorí ľudia čítajú, aby nemuseli premýšľať... ()

herr_carter 

všechny recenze uživatele

Standardní česká hořká komedie o nesnázích ve vztazích se standardními českými herci (takové to "vsazeno na jistotu). Vyčnívá nastupující dětská top herečka Valentýna Bečková, která tu svým emocionálním výkonem strká do kapes svoje zkušené kolegy...................moje hodnocení = 6 z 10. ()

Galerie (56)

Zajímavosti (6)

  • Keď sa Petra lúči s malou Valentínkou, tak to bol jej posledný natáčací deň a skutočne sa lúčia, kde Peťa jej hovorí, že práve dotočili a od zajtra už pôjde do škôlky a už sa tak skoro neuvidia. (-ondro-)

Reklama

Reklama