Reklama

Reklama

VOD (1)

Dva ostří bývalí policajti z Texasu mají za úkol vypátrat a zabít nechvalně známé zločince Bonnie a Clydea. Kriminální drama podle skutečných událostí. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (314)

Sarkastic 

všechny recenze uživatele

„Ty dnešní ceny benzínu člověka úplně srazej do kolen.“ Do kolen jsem z tohohle filmu sice nešel, to ovšem neznamená, že nejde o kvalitní záležitost. Vzhledem k tomu, že jsem viděl Pennovu „klasiku“ Bonnie a Clyde, neubránil jsem se srovnávání. Některé věci jsou zde jinak, pochopitelně sympatie diváků tu mají být obráceny k opačné straně, takže líčení výše zmíněného páru není zrovna velkorysé. Na druhou stranu, žádné popírání nevyvratitelné oblíbenosti legendární dvojice mezi lidmi se nekoná. Lehce jsem sice zalitoval, že The Higwaymen nenabízejí tolik humoru či nadhledu, ale o to víc se spoléhá na charisma Costnera a Harrelsona, kteří jsou výborní. Jejich postavy rozhodně nejsou žádní nepřemožitelní zabijáci, ale staří páprdové snažící se rozpomenout na svou někdejší formu. A líbilo se mi, že i po závěrečné akci se žádná velká oslava nekonala, ať už z jejich či ze strany jiných. O „vymazlenosti“ dobových reálií, kamery, hudby (Newmana prozradí již první tóny) a dalších složek se není třeba víc rozepisovat. Za mě solidní 4*. ()

HAL 

všechny recenze uživatele

Máte pocit že Hollywood trestuhodně kašle na období své zlaté éry a už se netočí žádné filmy z meziválečné ameriky, plné romantizovaných gangsterů s Thompsony a za volanty starých nablýskaných Fordů? Netflix to the rescue! Deset let po Public Enemies, posledním zapamatovatelném (leč poněkud nudném) zářezu z tohoto období, teď kvalitně oživuje veleznámý příběh Bonnie a Clyda. Ovšem moderním způsobem - ne vizuálně moderním, jako tehdy Michael Mann s digitální kamerou, ale vnitřně moderním. Ukazuje příběh z opačné strany barikády, relativizuje romantičnost dvou antihrdinů, a komentuje jejich tehdejší oblíbenost mezi veřejností, mediální pokřivování skutečnosti do populárních obrazů milovaných davy. Až jako nenápadnou parafrázi současnosti, kde sociální sítě těžce dominují nad realitou, okamžitě zachycená senzace je vším, a zaklínání se útlakem ze strany mocných dokáže i z idiotů a zločinců udělat lidové hrdiny. A zároveň zůstává dobrou detektivkou stojící na dvojici dobře napsaných i zahraných stárnoucích Rangerů, s perfektně zpracovanou dobovou atmosférou, minimem akce, ale i přesto dosti svižným tempem. Byť, jako skoro všechno od Netflixu, by si zasloužil trochu editorské péče. Obzvlášť ten Woody Harrelson mě tu baví, když jeho nejikoničtější životní role je v Natural born killers, kde právě on sám byl tou postmoderní variací na Clydea, jedoucí amerikou na cestě bez zpátečního lístku s hromadami mrtvol za sebou. ()

Reklama

Fr 

všechny recenze uživatele

,,PÍŠE SE ROK 1934, A VY CHCETE POSLAT NA BONNIE A CLYDEA KOVBOJE?…“ /// Westernová pátračka. Hudba, prostředí Ameriky 30tejch let, nejslavnější gangsteři Bonnie a Clyde,… ale sláva má patřit jinýmu duu - dědkům – Franku Hamerovi a Maneymu Gaultovi. Oba jsou takový, jak jsem si představoval. Staří kovbojové, místo koní Fordku, místo technickýho zázemí – zkušenosti. Nevím, jak moc je to všechno podle skutečnosti. Vo to asi půjde ve druhý řadě. Každej bude hlavně zvědavej na Costnera s Harrelsonem a na to, jakou atmosféru vykouzlí John Lee Hancock. To, že navštívíme autentický místa, nebo že auťák (a ti dva) budou rozmrdáni stejným způsobem… to je bráno jako samozřejmost. Bavilo mě to. Je to pomalý, poučný, atmosférický... /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Tu historku z místa jménem Candelaria (v Jižním Texasu – jen pro upřesnění), neznám. 2.) Chcu vidět, jak je rozjebali.... 3. Thx za titule „num71“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ** NAPĚTÍ * ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Atmosferická, neakční krimi z třicátých let, která se výrazově malinko podobá Untouchables/Public Enemies, nicméně zaostává režijně, kompozicí scén, stupňování napětí i akcí. Costner a Harrelson jsou tahouni a jejich cynické duo je jasné gro filmu. Bohužel hlavní záporáci dostávají trestuhodně málo prostoru a vše kolem nich je vlastně jeden velký kraťas. Jako robustní kriminálka nedostatečně velké, jako komorní drama dvou obstarožních detektivů OK, ale ambice zřejmě byly vyšší. Netflix si to ale každopápadně může odškrtnout z listu. ()

lamps 

všechny recenze uživatele

Poctivá westernová reminiscence, která oživuje klasické tradice podobně jako jeho sympatičtí hrdinové. Diváky lačnící po přestřelkách a temnotě neuspokojí, o to více by však měla potěšit ctitele žánrovek, které kdysi vznikaly jako na běžícím pásu, ale dnes už o ně nikdo příliš nezavadí. Pokud se vám líbilo nedávné Za každou cenu a nebráníte se ještě usedlejšímu přístupu, tohle by měl být film pro vás. Je sice pravda, že by nebylo úplně od věci zabrousit ještě hlouběji do psychologie hrdinů, navodit mezi nimi nějaké originální konflikty a nespoléhat tolik jen na fungující šablony, ale mně osobně tohle lehce zobecněné pojetí tuze šmakovalo, s hrdiny mi bylo dobře a v jedinou chvíli jsem neměl problém na zvolené tempo a ambice přistoupit. Costner a hlavně Harrelson moc fajn, Hancock překvapil. Více zde. ()

Galerie (5)

Zajímavosti (13)

  • Guvernérka Ma Ferguson (Kathy Bates) prirovnáva návrat texaských rangerov s dobou pištoľníkov vrátane slávneho Wyatta Earpa. Spomínaného Wyatta si zahral jeden z hlavných hrdinov, a to K. Costner vo filme s rovnakým názvom Wyatt Earp (1994). (MikaelSVK)
  • Celosvětová premiéra proběhla 10. března 2019 na filmovém a hudebním festivalu South by Southwest v Austinu (Texas, USA). (BMW12)

Reklama

Reklama