Reklama

Reklama

VOD (1)

Dva ostří bývalí policajti z Texasu mají za úkol vypátrat a zabít nechvalně známé zločince Bonnie a Clydea. Kriminální drama podle skutečných událostí. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (314)

verbal 

všechny recenze uživatele

Skvěle natočená, výpravou do posledního detailu vypiplaná a výborně zahraná (z Vůdyho artritidy mě bolely klouby, a to jsem u toho ležel) dobová freska a pohled z druhé strany na dosud zdegenerovanou popkulturou romantizované zloděje a vrahy. Ale! Dramaturga najali na melouch z Nekrorádia v Losích Andělicích, kde na hlavní pracovní poměr do zblbnutí po nocích předčítá insomniakům hodnoty tlaku vzduchu všech kalifornských isobar, a na téměř dvouapůlhodinovou hemoroidiádu o tom, jak se Vůdy s Kostějem akorát tak pooooomalu blonckají po texaských prdelích, co deset minut zastaví nějakého vidláka a prej „Brýden, neviděl jste tu náhodou Boný a Klajda? Ne. Aha, tak my jedem zas dál.“, jsem fuckt čumět nechtěl. Klint by je měl okamžitě všechny žalovat, že mu bezskrupulózně vykradli recept na Nesmiřitelnou prudu. Pokud to tedy stihne, než je zformátuje Čuk, protože označit ňákého Hemra za nejslavnějšího texasrendžra všech dob, to je velmi neuvážený otevřený plivanec do xichtu Tomu, co jako jediný vydrží chlastat v nonstopu až do zavíračky! ()

Pepinec 

všechny recenze uživatele

V Americe jsou zhruba tři silnice, a to teď, tenkrát jich mohlo bejt tak o polovinu míň. A ono stejně trvá čtyři roky sehnat dva puberťáky v autě, aby to na sebe nakonec vzali důchodci? Já si pamatuju, jak jsem v pátý třídě rozbil sousedům šutrem okno a než jsem doběhnul domů, už tam na mě čekal obecní výbor. Holt ne všude to má pod palcem stará Kuchtová... Jinak kvalitně odvedený řemeslo. Navíc film mě kupodivu nenudil, přestože se v něm za dvě a čtvrt hodiny stane tolik, co zvládne odvyprávět Večerníček. ()

Reklama

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Záporákov, o ktorých tu ide predovšetkým, Bonnie a Clydea, tu bohužiaľ skoro nevidíme, väčšinou len z diaľky, alebo sa kamera sústredí na detaily, napríklad na nohy. Scenár aj réžia sa snaží to najzaujímavejšie, okolo čoho sa film točí, schovať, asi aby sme s nimi náhodou nezačali sympatizovať. Často vidíme len vychladnutá telá obetí, tým nás ale snímka nepripravuje o drámu. Táto snímka je skvelá noir dráma, tempo je tak akurát a dialógy sú často vtipné a ironické. Snaha priblížiť nám hlavné charaktery sa stretáva s úspechom. Kochať sa retro atmosférou, autami a módou nám určite vydrží viac ako dve hodiny. Vynikne aj pár dialógov a nadhodené morálne dilemy, ktoré u krvavého a neodvratného finále stále rezonujú. Film nahliada na známy príbeh Bonnie a Clydea z inej perspektívy. Oni zostali romantickými ikonami, zatiaľ čo tí, čo ich dokázali zastaviť, upadli do zabudnutia. A to sa (bohužiaľ) práve snaží snímka napraviť celkom efektívnym spôsobom. ()

POMO 

všechny recenze uživatele

Bezpečná sázka na jistotu. Hezká ale nevýrazná. Již první třetina s tím okoukaným představením hlavních postav zabije naděje na originální příspěvek do slavného příběhu. A zbytek stopáže předpoklad nevyvrátí. Nuda to ale není, Costner a Harrelson jsou držáci, a Costnerův rozhovor s otcem Bonnieho (William Sadler) vhlédne hloubš. Finální dopadení krimi-párečku nebylo ani v reálu koulervoucí, nemůže proto film uzavřít velkolepě, jak by žánrovka potřebovala. ()

JitkaCardova 

všechny recenze uživatele

No jo, bylo to tam všechno a dobře vyvážené. Výborné záběry, odstíny barevnosti, zpomalení, krásně rozpracovaný problém stárnutí i parťáctví, starého železa a tak. Hezky ústrojně rozpracované bylo i to, jak se postupně vzmáhá vlna vzteku vůči Bonnie a Clydovi mezi policisty i rangery, která graduje v překvapivém i pochopitelném a silném palebném finále. Byla tam i dobře odměřená dávka humoru, cynismu a hyperrealističnosti. *** Jenže s tím mám stejný problém jako třeba s Mare z Easttownu (moje zhrzená recenze) - a i z mého hodnocení je patrné, v čem spočívá: dá se to všechno odškrtat jako položky na seznamu ingrediencí na pizzu - co nám tam všechno dali a jestli to byl chutný mix kvalitních surovin. Je to produkt a to trefování se do očekávání je přímo hmatatelné, leží na filmu jako nesloupnutelná fólie, jako nasprejovaný fixační film, kterým jsou potažené všechny přísady, aby se nekazily, a kvůli němuž si nic nejde doopravdy vychutnat - je to práce na zakázku, v níž chybí ústrojné vyvěrání, překvapení mimo povolenou škálu položek, originální vývoj mimo povolené trajektorie. U každé scény, u každého prvku, obratu ve scénáři, mi zní v hlavě soupis požadavků a pravidel, kterým se vyhovělo. Hm. Ok, ale pro mě dobré dílo a dobrá tvorba začínají až tam, kde se tyhle návody a instrukce překročí. Až za kýči a klišé. *~ ()

Galerie (5)

Zajímavosti (13)

  • Při honičce střilí Maney Gault (Woody Harrelson) z otevřeného okýnka, v dalších záběrech je ale zavřené. (Duoscop)
  • V jedné scéně filmu střílí Bonnie Parker (Emily Brobst) bezmocného ležícího policistu do hlavy. Podle dobových svědectví ale Bonnie nikdy ze zbraně nevystřelila, i když jich několik měla. Všechnu střelbu obstarávali mužští členové gangu. (NoTengo)

Reklama

Reklama