Oblíbené filmy (10)
Hvězdný prach (2007)
"Co dělají hvězdy? Září." A září nádherně. Absolutní film, kterému nic nechybí. Tak akorát epický i poetický, komický i tragický, zahrnuje v jednom úchvatném balení akci i dobrodružství, romantiku, vtip, napětí, krásnou hudbu a nápaditou režii, skvělé herecké výkony se zamilováníhodnou Claire Danes v čele. Nebudu zastírat, nakolik jej miluji (bezmezně), a právě proto jsem mu věnoval jubilejní 500. komentář. :-)
Vetřelec (1979)
Ježíši, po tolika zhlédnutích je to pořád skvělé (a v poslední době mám na repete chuť čím dál častěji) - k dokonalosti mu chybí jediné: stáhněte si barvy na nulu a potěšte se Vetřelcem v černobílé, zvedá to ten film ještě o třídu výše.
Sedm (1995)
Matrix (1999)
Hanebný pancharti (2009)
Nový zářez do mojí 10, film jsem si užil dosyta. Jižansky hláškujícího Pitta v jedné ze svých nejlepších rolí, ještě lepšího Christopha Waltze a kouzelného Tila Schweigera, úžasnou hudbu, při které občas opravdu poznáte mistra Morriconeho, jaksepatří skvělý Tarantinův scénář. Stopáž filmu je možná trochu přepálená, nastanou chvíle, (obzvláště ty scény, v nichž nevystupují výše zmiňovaní herci) kdy se i trochu zanudíte.. P.S. Tarantino je fakt magor..
Pleasantville: Městečko zázraků (1998)
Úžasné. Celý film jsem shlédl s úsměvem na tváři nad jeho roztomilostí, nevtíravostí a v jedné chvíli i tvrdostí a reálností. V názoru na herce se shodnu s Galadriel, Tobey Maguire je skvělý, přesto mi čímsi byli sympatičtější Joan Allen s Jeffem Danielsem..