Recenze (165)
REC 3: Počátek (2012)
Po jednicce a dvojce zklamani na plny care,chtel jsem dat aspon dve hvezdy za prvni pulku,ale hodnotim celkovy dojem. Ten nestal temer za nic.
Nepříjemná pravda (2006)
Vymývací kaše pro ovečky...
Veřejní nepřátelé (2009)
Public enemies si u mě nedokázali vybudovat silnější příběh, který by mě udržel přikovaného u obrazovky, Zvolená kamera nebyla na gangsterku zrovna ideální řešení a Bale byl až moc nevýrazný. Celé to táhl Depp a abych jen nekritizoval, tak kulisy a prostředí působí dost reálně a dobově. Čili koukat se na to dá, jen se připravte na menší nudu...
ATM (2012)
Rozsudek tohohle tria padl hned na začátku paranoidním chováním a to když poprvé uviděli, už v tu dobu, stoprocentního zabijáka. Tento moment stanovil laťku dalšího průběhu a diváka už opravdu nic nepřekvapí. Možná jen to, že v -15 stupních jim začne jít pára od pusy až v polovině filmu. Slabé 2*
Život je krásný (1946)
Bravurně natočené veledílo se skvělými hereckými výkony. Nedočkavě jsem se těšil, co se bude dít, až za Georgem Baileym sestoupí jeho zachránce z nebes...když jsem se dočkal, snímek přeskočil na vyšší level a celý příběh, do kterého se divák do té chvíle vžil, je najednou bez zásahu života Baileyho příběhem úplně jiným. Návrat hlavního aktéra zpět do reality vykouzlí úsměv na tváři a celé to skončí happy endem, z kterého vám nezbyde než být naměkko. Natočit v té době takovýto kousek - smekám.95%
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Zmapování největšího rabování v historii naší planety.
Vzpomínky na budoucnost (1970)
Inu, něco na tom bude...
The Drifter (2009)
Příjemná podívaná, akorát by se Machado v ráji na Zemi nemusel tvářit tak zpruzele.
Tahiti: Perfektní vlna 3D (2010)
Čekal jsem nějaké šílenosti od Slatera na Teahapoo, ale dočkal jsem se převážně tahiťanů prohánějících se na paddleboardu. Ovšem záběry ostrova jsou překrásné. 3D verzi jsem neviděl, ale jsem na pochybách zdali tu má 3D nějaký silnější efekt...
The Art of Flight (2011)
DECHBEROUCÍ!!!!