Recenze (177)
Pokoj č. 10 (2006) (seriál)
Je to bohužel celé takové béčkové. Zajímavý námět trochu zazděný zpracováním, ale jako oddechovka dobré a určitě stojí za zkouknutí.
Máma (2013) (seriál)
Zde je krásná ukázka toho, jak většina lidí hodnotí seriál na základě jednoho zhlédnutého dílu, ještě k tomu s otřesným nováckým dabingem. Má to pomalejší rozjezd, ale postupně si to humorem nezadá z nejpopulárnějšími sitcomy (pokud by Máma skutečně byla na 53 %, pak by podobné hodnocení měl mít i Big Bang Theory). Prostě se tomu nebojte dát šanci a budete příjemně překvapeni. Za mě na silné 4 hvězdičky, ale vzhledem k vyloženě trapnému skóre na čsfd tam tu pětku hodím.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Už je to týden a já nemůžu se Waltera Mittyho nabažit. Pořád si pouštím některé scény a pobrukuji si naprosto excelentní soundtrack. Stiller zraje jak víno a dokázal, že mu to jde i za režisérskou židličkou. Alespoň u mě tímhle jednoduchým, ale zábavným a inspirativním snímkem zabodoval na plné čáře.
Kdo přežije - Hrdinové proti padouchům (2010) (série)
SPOILERY! Rozhodně jedna z nejlepších sérií Survivora, ne-li vůbec nejlepší. Už při prvním díle jsem si pochvaloval skvělý casting (vyjma Sandry, u té jsem nechápal, co tu dělá), zj. složení padouchů předznamenávalo skvělou zábavu. Slizouni Tyson a Rob, zabiják draků Coach, černá vdova Jerri, konspirátorka Parvati, vztekloun Randy a jeden z největších mastermindů hry Russell - k dokonalosti chyběl jen Fairplay a Hatch. Hrdinové jsou z počátku úplně neschopní, brzké vyřazení Steph, Colby za zenitem, uřvaný James, nevýrazný Rupert - zatímco u padouchů se rozjíždí velká mocenská hra a ďábelský Russell s Parvati, navzdory číslům, postupně nabírají na síle. Při vyřazení Tysona jsem smíchy málem spadnul ze židle a to nejlepší mělo teprve přijít. Nevím, co všichni mají proti Parvati, ta tu předvedla skvělou hru, s několika brilantními tahy. Čímž se dostáváme k jediné vadě na kráse této série a tou je pro mě absolutně nepochopitelná vítězska Sandra - už podruhé tato žena vyhrála Survivora tím, že nedělala absolutně nic, což je z mýho pohledu dost směšný. Geniální loutkař Russell bohužel ani napodruhé nepochopil, že pokud se k lidem po celou dobu chová, jak ke kusu hovna, těžko od nich může očekávat hlasy na finální radě. Zaslouženým vítězem byla Parvati, ve všech ohledech - prokoukla veškeré lži, co se na ní snášely, výborná taktická hra, silná bojovnice na výzvách, s permanentním terčem na zádech. Škoda.
Kdo přežije - Perlové ostrovy (2003) (série)
Ruppert je zvíře!!
Warrior (2011)
Je mi fuk, nakolik je to celé klišé. Snímek je pečlivě vystavěný a hlavně tak neskutečně emocionálně vygradovaný, že mu člověk odpustí absolutně cokoli. Závěr je těžký kalibr, nepamatuju, kdy jsem naposledy dostal takovou nakládačku...
Patrola (2012)
Pro někoho může být problém, že v podstatě nejde o film, ale dokument. Dokument, z kterého člověku častokrát padá čelist a mrazí v zádech, realistický feeling se povedl na jedničku. Na druhou stranu Patrola v podstatě postrádá souvislý děj, jednoduše staví na momentkách. Člověk po celou dobu čeká na hlavní zápletku, která nikdy nepřijde, a nakonec film končí tam, kde by možná klasický Hollywoodský akčňák začal. Závěr byl ale i tak strhující, podtrhuje celý film a rozhodně z hlavy jen tak nevyprchá. Suma sumárum silný zážitek, Gyllenhaal je jistota a upevňuje si místo v mé topce.
Diktátor (2012)
Sacha Baron střílí do všeho a do všech. Diktátor určitě není bez chyby, ale je natolik zábavný, že je to vlastně úplně jedno. Výborný kolektivní zážitek v kině.
Útěk do divočiny (2007)
Zatraceně působivé a inspirativní. Nestává se mi často, abych v závěru u něčeho takhle vyměknul. Respekt.
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
Zatímco jednička byla skvělá adrenalinová jízda, Crank 2 je jen pozérskou přehlídkou těch největších absurdit, kde jsem měl problém neobracet oči v sloup při každé druhé scéně. To je tak, když někdo neumí v nejlepším přestat...