Oblíbené filmy (10)
Avengers (2012)
Strážci Galaxie (2014)
Pátý element (1997)
Armageddon (1998)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Famózní a fenomenální finále. Půlku filmu jsem probrečela, ale to vůbec nevadí. Ač už uběhlo pár hodin po mém shlédnutí velkolepého konce, jsem stále nadšená a pomalu i vzrušená, dalo by se říct. Celé se mi to líbilo tak moc, že na to možná v brzké době vyrazím ještě jednou :-) Líbily se mi i trapně vyhlížející rádoby vtipné scény na odlehčení, prostě mi to tam tak nějak pasovalo. 3D bylo v IMAXu suprové, opravdu jsem si místy myslela, že jsem vtržena do děje... Jedinou pihou na kráse je pro mě dabing, ale i tuto maličkatou nedokonalost tomu s klidným srdcem odpouštím (v CineStaru to prý dávají v originále ;-) ). Ještě teď z toho mam radost. 95%
Transformers (2007)
Hvězdná brána (1994)
Mezi námi děvčaty (2003)
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Tak na tenhle film se můžu dívat pořád dokola. Neomrzí, baví a má stále šmrnc. Johnny jako praštěný kapitán Jack Sparrow je prostě boží, krásná Keira v roli Elizabeth k zulíbání a Orlando ve svém přirozeném vzhedu s hnědými kukadly také není k zahození. Je to jeden z těch filmů, které prostě musíte vidět. Má spád, má humor, má skvělou hudbu a celkově vás prostě bude bavit. 80%