Oblíbené seriály (10)
Rozhlédni se, člověče (1998)
Opravdu nádherné!!! Kdybych mohl dám šest hvězdiček...
Červený trpaslík (1988)
Na tohle se můžu dívat pořád!!! A vždy tam něco nového najdu... Má to jenom jednu chybu: Je to krátké a je toho málo!!!!! To jsou vlastně dvě chyby....
Haló, haló! (1982)
Jedním slovem unikát! To s jakou lehkostí si britové pohráli z tak závažným tématem je bravurní!!! Já vím, je to cynické, ale po shlédnutí několika dílů by se člověku i zachtělo žít v té strašné době a možná bych se i těšil na setkání s herr Flickem... Všechno tady je tak ztřeštěné, že nikoho ani nenapadne pohoršovat se nad tím, že partyzáni (vlastně partyzánky) mají pro lepší identifikaci uniformy a pokud chce být někdo nenápadný tak musí co nejvíce vyčuhovat z davu...
Teorie velkého třesku (2007)
Pět hvězdiček za seriál a šestou, obrovskou, za Penny!!!