Recenze (348)
See No Evil 2 (2014)
Pokračování průměrné vyvražďovačky,jak to mohlo dopadnout? No,bídně.Skoro nulová atmosféra,vzhledem k počtu představitelů se mi jedna vražda "plně" viditelná zdá málo,přihodíme k tomu naprosto stupidní chování všech a záporáka,který v celém tom chaosu chodeb naprosto přesně ví kam jít vyjde výsledek,že kdo neuvidí o nic nepřijde:-)
C.H.U.D. (1984)
Dnešní obecenstvo,které si horor bez potoků krve nedokáže představit film asi nemá šanci zaujmout,pro nás ostatní,kteří milujeme horory z 80.tých let zábavná podívaná.
Elysium (2013)
Vizuálně skvělé,prachy se na film nešly,tak proč je to taková nudná sračka nechápu.
Nespoutaný Django (2012)
Tarantino a western? Pomalý film,plný dlouhých typicky Tarantinovských dialogů,které celou dobu baví.Jo a navrch trocha té brutality.
Donšajni (2013)
Diváci TV Nova nechť si přidají pět hvězdiček.
Muži v černém 3 (2012)
Pro mě jednoznačně nejlepší díl série.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Dokonalý,epický,bombastický,výbušný.Jdu tenhle nářez vydýchat a pak možná napíšu něco smysluplného.
Vy nám taky, šéfe! (2008)
Zoufalec natočil další film pro zoufalce,kteří jsou ochotni se tomuto smát a ještě za to platit.
Skyfall (2012)
Bondovky s Craigem jsou pro mě prostě průměrný filmy,které kromě úvodní a závěrečný akce nic jiného nenabízejí.
Útok na Bílý dům (2013)
Roland a jeho variace Smrtonosné pasti,která být o 15 minut kratší je dokonalá.