Recenze (348)
Upíří krev (1987)
Neuvěřitelně špatná záležitost,po jakékoliv stránce(ostatně jako všechno co vypustí DVDedice). Ruce pryč
Hard Boiled (1992)
Můj první film od Johna Woo,obrovský nářez a srdcová záležitost.
Noční můra v Elm Street (1984)
Neni potřeba nic dodávat.Freddy je nejoriginálnějším vrahem všech dob,co smrt to zábava:-) Toto je začátek jedné z nejlepších hororových serií.
Halloween (1978)
Dokonalost.
Transformers (2007)
Dokonale výbušné,nonstop akce jak má být.
Pátek třináctého (1980)
Jasně nejlepší slasher,zrod kultu a největšího killera filmových dějin:-)
Starman (1984)
Dokonalá romantická road movie od mistra hororu,navíc podpořená skvělou hudbou.
Skála (1996)
Bravurní akční film,který ani letech od své premiéry nenašel přemožitele. Zvedám oba dva palce.