Recenze (2 939)
Akumulátor 1 (1994)
Tento film sa mi nepáči.....40%.
Štek (1988)
Priemerná komédia, s dobrým B.Polívkom......55%.
Šašek a královna (1987)
Asi pre mňa je to moc umelecké, ale ja som zostal zaskočený. Jednoducho sa mi to nepáči....40%.
Kalamita (1980)
Výborná komédia, natočená reálne až dosť surovo. Čudujem sa, že to prešlo, veď železnice ukázané takto??? Film ma vždy zabavý, ale hlavne výkony B.Polívku a výbornej Dagmar Bláhovej....80%.
Balada pro banditu (1978)
Film, ktorý som videl, ale piesne ma moc nezaujali, film ma nebavil, a herci boli vtedy pre mňa neznámi. S týchto hercov je dnes jedna pekná herecká generácia, čo už niečo dokázala. Ale aj tak tento film .....55%.
Traja chrobáci (1976) (TV film)
Ján Roháč natočil prekrásne dielko. Je to, krásny živý obraz o troch chrobákoch, ktorý uviazli v byte. 90%.
Hody (1987)
Dosť priemerný film, ale Karol Machata je výborný......60%.
Sojky v hlave (1983)
Komédia o chlapcoch , rybačke, futbale a krásnom Nogovi. Ten jeho účes nemá chybu!!! 60%.
Tisícročná včela (1983)
Osobne asi najlepší Jakubiskov film. Silný príbeh liptovských murárov. Vo filme je všetko : láska , sex, krásne zábery kamery aj pekná hudba. Herci sú fantastický..... 90%.
Deň, ktorý neumrie (1974)
SNP a Martin Ťapák. Od folklóru sa pustil do partizánov. Film je to celkom dobrý - dobrodružný, ale vychádza z pravdivého príbehu. 75%.