Recenze (2 939)
Desperado (1995)
Desperado je asi jeden z najlepších filmov v ktorom si zahral A.Banderas.....80%.
Lazebník sibiřský (1998)
Veľmi pekný, výpravný film. Nikita Michalkov obsadil do svojho filmu aj veľké herecké hviezdy. Vydarený film. 85%.
Poslední dny Pompejí (2003) (TV film)
Pekne urobený hraný dokument......75%.
Je třeba zabít Sekala (1998)
Film má hodnotu, herci sú dobrý, atmosféra filmu je dobrá , ale mne sa to zdá dosť temné.....65%.
D'Artagnanova dcera (1994)
Priemerný film, ale hrá tu môj obľúbenec P.Noiret. 55%.
Dynastie Nováků (1982) (seriál)
Ivo Novák natočil dielo o rodine železničiarov. Seriál zapadol do doby výstavby soc. spoločnosti ... a o tom to je....40%. Mne sa osobne najviac páčili tie modely vláčikov, vždy som chcel mať také niečo doma....
Blbý a blbější (1994)
Tento humor ma nedostal.....40%.
Inkognito (1978) (TV film)
Miloš Pietor nahral pre televíziu klasické divadelné dielo. Výborne sa tu prezentuje Dušan Blaškovič. 65%.
Louis Pasteur (1977) (TV film)
Tento trojdielny tv film je prehliadkou, bohužiaľ dnes už iba spomienkou na niektorých významných slovenských hercov.( Rajniak, Michaelli,Záborský, I.Mistrík, Budský, Blaškovič, Huba, Muller, ) Táto životopisná trilógia bola dosť populárna. 80%.
Agatha Christie's Poirot - Temný cypřiš (2003) (epizoda)
Výborný diel. Atmosféra pripomínala parný hrniec, ktorý má každú chvíľu vybuchnúť. 80%.