Oblíbené seriály (10)
O.C. (2003)
Hra o trůny (2011)
Živí mrtví (2010)
Smallville (2001)
Přijde mi docela problematické se u takového typu seriálu zavděčit.. Přece jenom mají tvůrci do určité míry svázané ruce, protože je dané určité schéma, komiks, hodně filmů i seriál před tím.. Buď se to dalo udělat nové stejné, čímž by se možná paradoxně zavděčili víc, ale bylo by to zase trochu o ničem, nebo takto celkem originálně.. Pak je ale trochu nepochopitelné to vyplňování sérií.. Přibližně každý třetí díl je úplně mimo mísu..možná tím trochu zoosobňují jednotlivé postavy, na druhou stranu si myslím, že by to šlo dělat šikovněji (viz Ztraceni). No a poslední dvě série, to už je vyloženě sračka jak hrom..
Temný případ (2014)
Teorie velkého třesku (2007)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Maximálně nápaditý a povedený seriál.. Ani moc nevadí, že jsou to totálně obšlehnutí přátelé.. Ten Barney je fakt nepřekonatelný! A dabovaný je paradoxně ještě lepší ..
Zoufalé manželky (2004)
Jeden z mála fakt dobrých a originálních seriálů, což si zaslouží maximální ocenění..