Recenze (346)
Titans (2018) (seriál)
Sprostota, v jednom kuse se odkazovat na Batmana a Wonder Woman... Komerční zoufalství.
Méďa 2 (2015)
Ne, ani jednou, nikdy :-D
Domů na dožínky (2019) (TV film)
Přiručka jak se bavit s holkou
Annie (2014)
Neuveřitelné, že jde tohle produkovat
Creed II (2018)
Kdy už ten Silvestr dostane Nobelovu cenu.
Thor: Ragnarok (2017)
Pro mně pokles jak blázen..
Drsňačky (2013)
Až stresující takové nesmysly.
Let (2012)
Hodně poctivé, ale začíná mně už pěkně srát, jak čím dál víc těch filmů končí v polovině.. Že to zmiňuju, tak bych řek, že právě další takový..
Špinavý trik (2013)
Utahané, dlouhé jak šlak, ale zároveň absolutně promyšlené, obsáhlé, perfektně odehrané a nutné vidět.
Carrie (2013)
Nepohřbít to závěrem a počítat s pokračováním, tak je to úplně jinde..