Recenze (346)
Atlas mraků (2012)
Připadá mi, že i když byl úmysl jistě chvályhodný, nevyšlo to jak mělo a vznikla z toho tak trochu slátanina. Moc příběhů, strašně krátký střih mezi nimi, takže člověk ve finále skoro jen sleduje pohyblivé obrázky a v podstatě nějak výrazněji smysluplných je až cca posledních 15 minut, při délce filmu skoro 3 hodiny.. S např. Babel-em, nebo Crash-em nesrovnatelné. Z mojeho pohledu - tohle prostě nevyšlo jak mělo..
Vyvolený (2000)
Perfektní reálný příběh.. Jak teda příběh, tak zpracování, hudba, herci atd. V podstatě snad jako vždy od M. N. Sh.
Warrior (2011)
Fakt silný film.. Pro kdekoho možná i skoro autobiografický..
Sousedská hlídka (2012)
Takové filmy třeba točit.. Jak se to ještě podaří i takhle stylově, paráda..
Temný rytíř povstal (2012)
Trochu stupidní základní myšlenka filmu, kde chce každý, kdo od někud spadne z nebe zničit nějaké město, ale zpracované je to úplně úžasně...
Vyměřený čas (2011)
Hodně originální, čímž to má i hodně co do sebe.. Mohlo to být klidně ještě víc "dotažené", ale určitě stojí za to se na to podívat..
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Naprostá špička! Téměř dokonalé v každém směru.. Jeden z těch filmů, na který se dodívám a říkám si, že jsem doteď žil jen napůl..
Blesk (2011)
Nebyla to až taková show, ale správný film, se správným řešením.. Akorát ten Statham už začíná být "přeostřený".. Za chvilku to bude parodie..
Zdrojový kód (2011)
Tak první polovina je kolosální brak, celé docela dobré.. Každopádně sem to ale po půlhodině málm vypnul, což teda dělám pár krát do roka a na filmy se dívám dost.. Mohl to být ještě jó lepší film, nebýt té první půlky a být ještě delšího závěru..
Rallye smrti 2 (2010)
Zpočátku jsem si říkal, jaká je to katastrofa, ale ve výsledku a s tím závěrem, úplně parádní. Nečekaně i šikovný scénář..