Recenze (125)
Kopačky (2017) (amatérský film)
Myšlenka dobrá, scénář taky fajn, ale zahrané to bylo hrozně uměle.
Tescoma s chutí (2009) (pořad)
Teď jsem viděl jak tam vaří Segedínský guláš a věřte že jak ho mám rád tak tohle bych do pusy nedal. Do Tescomy asi chodit nebudu, vařím zřejmě jinak.
Pixely (2015)
Nudný a dost předvídatelný, možná pro děti,ale ty zase neznají ty hry, takže asi zbytečný film.
Revolta & Hellena Grey - Hvězdy nás čekají (2014) (hudební videoklip)
Koukatelné jen s vypnutým zvukem.
Kameňák 4 (2013)
Mě se ti líbí víc než od Trošky. Sice to je taky blbost, ale znát to tam je.
Jak si přeješ (2013) (amatérský film)
Tak pár věcí by se dalo vytknout, ale jako celek dobrý. Moc se mi líbí práce se zvukem a hudba. Jen tak dále.
Muž z oceli (2013)
Já opravdu nesnáším když kameru drží člověk kterému se tak klepou ruce že když jde na záchod tak se musí nutně udělat. Opravdu, kameraman mi pokazil celý dojem z filmu. Ty dvě hvězdy dávám pouze za super akční scény kde se Clark pral s tou dívčinou a velkým chlapíkem a za závěrečnou bitku.
Brněnský masakr zubařskou vrtačkou (2004) (amatérský film)
Akorát mě z toho bolí huba.
Nirvana: Lithium (1992) (hudební videoklip)
Klip je tak na 3* hudba na 5 tak dám 4*
Varúð (2012) (hudební videoklip)
Tři* za klip, Jednu* za hudbu a zbytek za tu krásnou dívku co tam hrála.