Recenze (75)
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Velmi nedoceněný seriál. Ano, je to rudě přibarvené, ale hodnotím-li pouze a jenom zážitek a kvalitu zpracování, je to velmi slušný seriál. Herecké obsazení je vynikající. Příběhy jsou plné zvratů a překvapení, ano, některé slabší, ale který seriál takové nemá. Ve srovnání s novodobými seriály je Major Zeman přinejmenším velmi dobrý. 95%
Oběti - Hadí tanec (2005) (epizoda)
Mrazivé...skvělá Ivana Chýlková
Počátek (2010)
Filmový skvost!
Hotel Herbich (1999) (seriál)
Máme lepší seriály, ale není to k zahození. Skvělé herecké obsazení a příběh, který má slušný děj. Určitě lepší, než kdejaké americké slátaniny. Určitě stojí za zhlédnutí. 70%
The Girl from Future (2018)
Filmy s cestováním v čase mám prostě rád a od tohoto jsem samozřejmě moc nečekal, konalo se celkem ale příjemné překvapení.
Zahrada slov (2013)
Jak jednoduché a přitom nádherné...
Hrob světlušek (1988)
Asi nejsilnějsí příběh, který jsem kdy ve filmu viděl. Velmi smutné, bohužel reálné. Každý by měl tento film vidět aspoň jednou. Film, který vám změní život a zůstane ve vás.
Mirai, dívka z budoucnosti (2018)
Příjemný film, nečekejte od něj ale žádné zázraky. Na 5 hvězd bohužel ani zdaleka ne, ale stojí určitě za zhlédnutí.
Naušika z Větrného údolí (1984)
Dokonalé po všech stránkách. Nemám co dodat. Taky se mi líbí, že film nutí člověka přemýšlet o důležitosti ekologie. 100%
Sherlock - Poslední případ (2017) (epizoda)
Jak už tady někdo naznačil - kdo bude chtít najít důvod k odebrání hvězdičky ho najde...za mne ale není třeba. Díl má neskutečný spád a nenudil jsem se ani vteřinu. Takže opět za pět hvězd.