Recenze (175)
Všechno, co chceš (2010)
Poutavý film o rodičovské lásce a sebeobětování v jakékoliv podobě - jen doufám, že amíci nenatočí remake !
Neobvyklé dobrodružství (1995)
Nejdříve lehce komediální příběh, postupně přecházejíci k nejhorší kruté pravdě, která může tragicky dostihnout kdysi lehkovážného člověka.
Rosenstrasse (2003)
Film o síle lásky německých žen ze smíšeného manželství,.....které by si v ulici Rosenstrasse zasloužily pamětní desku.
Kyklop (2008) (TV film)
Proč peníze na natočení takového "škváru" nedali raději na charitu !!! : ((
Hamlet (1964)
Innokentij Smoktunovskij byl a je Hamletem, který se dotknul mé duše.
Stupeň 7: Konec světa (2005) (TV film)
Dlouho jsem se tak nenasmála jako u této "stupidní parodie" (nic jiného to být nemohlo)....na katastrofické filmy. Druhý největší vynález lidstva po objevu kola - byla asi amecká CHEWING GUM, když zprovozní zkratovanou elektrotechniku super letadla. V dešti létajících trosek, jezdí hrdinové v autech s vysokým leskem laku a nikde ani škrábaneček. Ale jedno v tomto škváru tvůrcům chybí - záchrana pejska, nebo kočičky.
30,000 mil pod mořem (2007)
Odpadově zpracován........ fantastický příběh Julese Verna !!!
Pan Barrington (2003)
Je nevýslovné štěstí, mít po boku milujícího a obětavého partnera tak jako Leila, která si z dětství životem nese hlubokou ránu na duši.
Příběh jedné ženy (2001)
Hluboce emotivní film s vynikajícím hereckým obsazením.
Podvod (2008)
Předvídatelnost děje je mé "hobby" a tak mi u tohoto filmu nevadila jeho snadnost " ))