Recenze (238)
Můj strýček Archimedes (2018) (TV film)
Krásné filmové pohlazení, které ma hlavu i patu. Jen se divím, že to opravdu jde, v českých podmínkách vyprodukovat kvalitní film. Více takových a míň srágor do kin.
Muž na laně (2015)
Pokud trpíte závratěmi z výšek, je to dvakrát tak lepší zážitek. Štvala mne sice francouzská angličtina Josepha Gordon-Levitta, ale ve výsledku je to ve 3D opravdu zážitek, kdy v duchu řvete: "Slez už z toho lana sakra!" (CinemaCity Ostrava,3D)
Jurský svět (2015)
Návštěva zpět na ostrově se povedla. Chybí tady efekt whoow, jako u prvního dílu. Film ubíhá svižně a pocit nostalgie je fajn. Jen ten Rexiik je trochu upozaděn.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Doslova jízda! Kvalitou to neni, ale ten adrenalin a buraceni motoru je proste poteseni.
Spalovač mrtvol (1968)
Poeticka, pro nekoho urcite, az hororova podivana. Nedivim se srovnavani s umenim Hitchcocka. Vtahujici sila premeny sporadaneho cloveka na silenou masinu je neuveritelna, predevsim na ceske pomery.
Velká šestka (2014)
Ale jooo, bavil jsem se. Prislo mi to. bez pridane hodnoty, neco zde proste chybi. A naopak prebyva prilisny tlak na asijsky trh...
Chappie (2015)
Urcite lepsi nez Elysium, ale porat je to za ocekavanim. Nekdo rozumny by mel reziserovi pomoct se scenari, jinak uz se opravdu dobreho filmu nedackame.
Kick-Ass 2 (2013)
Tak hrozné pokračování jsem dlouho neviděl. Ubulená nuda, snažící se krví zamaskovat neschopnost režiséra i scenář.
22 Jump Street (2014)
Jop, měl jsem to čekat, ale nečekal... Zase super jízda s fajn fóry a cool narážkami.
Interstellar (2014)
Jooo, to se náramně povedlo. Téměř lepší pocit uspokojení než z filmu Gravity. Filmový fanoušek zajásá... Dobře se najezte a napijte než na to půjdete. Je to vyčerpávající jak Vás film stále drží v napětí a přidává a přidává do kotle. Už zjišťuji kdy na to mohu jít znova... 9/10