Recenze (355)
Godzilla Minus One (2023)
Po trikové stránce nemám co vytknout nic mi tam nevadilo a hlavně za 15 mil,... no trikaři v Holémůdu čumte..
Krotitelé duchů (2016)
Všechno špatně ale opravdu Všechno..
Fallout - Začátek (2024) (epizoda)
Další sérii dám. Tahle 75%
Fallout - Ghúlové (2024) (epizoda)
Zazím nejlepší díl a krásná ukázka že když to chceš tak to jde...85%
Fallout - Konec (2024) (epizoda)
Dám tomu ještě šanci,ale nesympatické herecké obsazení (bratr,trans něco..proč pořád,negr) ten Hollywood se pohřbí stejně jako v tomhle seroši. Abych jen nehanil. Jsou zde vidět peníze vložené do triků, skvělá kamera i hudba. Snad to neskončí dvěma nejlepšími díly jako už tak přeceněného a zdárně domrveného The Last of Us..
Všechno, všude, najednou (2022)
Svět se v Pí-u obrací a sračky dostávají 7 Oscarů....Děs.
Duna: Část druhá (2024)
Villeneuva mám rád ale 91% za co? Pokud jsem dal prvnímu dílu za 80%4 hvězdy, který mě bavil o poznání více nemohu jinak než za 3..Po technické stránce super i herecké obsazení prvotřídní. U mě druhá projekce nehrozí.
2001: Vesmírná odysea (1968)
2 dám za dobu kdy to bylo natočeno a jak..jinak je to víceméně nuda jako prase .
Mladá dáma (2024)
Jednu za draka ....netflus plodí samé filmové HNOJE. Že mají ti fajn herci Robin,Ray zapotřebí hrát v takovém braku..No jo prachy.
Metoda Markovič: Hojer - Cesta ke světlu (2024) (epizoda)
U mě tak za 4 ale poněvadž tu nic podobného není a ani dlouho nebude dávám 5...celá série 85%