Recenze (27)
Po stopách zabijáka (2007)
veselý závěr..
Level (2008)
nejdřív jsem si říkala, je to dobře zamotaný...už s etěším na rozuzlení, ale zamotávalo se to čím dál víc a víc...až nakonec nevim jakto ve skutečnosti bylo....al ejinak zajímavý efekty a tak dále.
O princezně se zlatým lukem (2002) (TV film)
nepřijde mi, že by igor uměl hrát....
Oněgin (1999)
no nádhera....miluju oněginův příběh a zfilmované to je ohromnééé!
23 (2007)
souhlasím s golfistou...mě bavilo pozorovat vývoj postavy....o číslo konkrétně nešlo...také nechápu nízká hodnocení...já jsme měla opravdu zážitek.....heč!
Černý Tulipán (1964)
zbožˇuji staré filmy...zvlášť, když v nich hraje delon.....tady v tom filmu by neodolatelný....jsem poprděná!!
Fantom opery (2004)
dávám dva a to jen kvůli jedné dobré písni :)
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
střílená králíků si mohli odpustit
Sin City - město hříchu (2005)
výborný závěr...k tomu...krásné ženy...rychlá auta....a muži, kteří se za ženu umí postavit......takoví dobráci mě nepřestanou přitahovat ..
Černý úsvit (2005)
tento film je v porovnání s ostatními seagalovými filmy špica....proto sávám jednu hvězdičku :)