Oblíbené filmy (10)
Gauneři (1992)
Tak tohle je dokonalý start Tarantinova filmu. Nejlepší soundtrack, jaký jsem slyšela. Geniální obsazení, dialogy, prostě všechno. Tarantino od první kulky po tu poslední. ! P.S.: Dnes (23.8.12) videno asi po 6 a proste - nejlepsi Tarantinuv film! Ever!
Lolita (1962)
Neuveritelne silny pribeh, ktery kvete na dokonalem scenari. Na dokonale knize. Pro me je to jeden z TOP filmu, ktere jsem videla. Jsem tak rada, ze jsem nasla film, ktery je plny sexualniho napet (i kdyz zvraceneho), a to bez jedine nahe ci primo eroticke sceny. Skoda, ze se takoveto filmy jiz netoci. Divim se, ze nepatri mezi 100 nejlepsich v zebricku. Perfektni.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Miloš Forman je mistr svého řemesla, spolu s Jackem. Vše do sebe zapadá a jede to geniálně . A já, jako divák, při té jízdě nestíhám její dokonalost.
Karamazovi (2008)
Milovaná kniha, milovaný Dostojevskij a teď i milované filmovo-divadelní zpracování! Hranice mezi divadlem, filmem a realitou je kolísavě vyvážená, obsazení mi vyrazilo dech - měli obrovský prostor a bylo vidět, že si ho užívají! David Novotný čím dál víc upozorňuje na svůj nepopiratelný talent, spolu s Igorem Chmelou! Jeden z nejzajímavějších filmů za posledních pár let!
Hamlet (1996)
Děkuji... " If it be now, 'tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come: the readiness is all."
Stud (2011)
Jeden z nejlepších filmů loňského roku. Neuvěřitelná přímá zpověď muže, který kvůli své závilosti sám sebou pohrdá, rdousí se a hanbí. Neuvěřitelně dobře zvládnutá kamera, působivá hudba a kulisa města. "Beauty sometimes stay in a way of movie." S.McQueen - zde filmu nic nepřekaží!
Jindřich V. (1989)
Byla jsem naprosto uchvácena. Obdivuji Kennetha za to, co dokázal s Jindřichem udělat - zachovat mu tvář a styl, ale přeci ho přivést k lidštějšímu životu. Vedle Hamleta, můj nejoblíbenější Shakespeare na plátně. P.S.: poslední řvava u Agincourtu /od začátku do konce/ Vás šíleným způsobem dojme!