Poslední recenze (5)
Prvních 100 (2014) (seriál)
Po pár dílech jsem konečně přišla na to, co mi tenhle seriál připomíná: Xenu: Princeznu bojovnici, kdy v jednom díle bojovala s Hordou a bránila proti nim jednu vesničku. Ach ty vzpomínky na dětství.. Po shlédnutí celé první série musím přidat, že se nám na samotném konci do Xeny zamotalo ještě trochu z filmu Resident Evil.. O tom, že každý díl začíná "promluvou" jako v The Vampire Diaries nemluvím, holt CW. Ale mě to baví:) Stačí nad tím vším, co se tam děje, moc nepřemýšlet a jen si to užívat. Můj první postapokalyptický seriál, takže jako laik tomu dávám zelenou a těším se na podzim.
Červená Karkulka (2011)
Celou dobu jsem se nudila. Mám ráda Amandu, proto nemůžu dát menší hodnocení. Je to film, na který se podíváte jednou a už vás nebude lákat podívat se na něj znovu. Celou dobu venku sníh a lidé chodící v krátkých rukávech? Trochu moc. A noční tanec, kde Valerie chytne svou kamarádku aby ukázala svému milovanénu.. No vlastně ani nevím proč šla tancovat..Zbytečné, k ničemu..Kdyby chytnula nějakého chlapa, tak by to bylo srozumitelnější.. Dokoukala jsem to, protože jsem chtěla vědět, kdo je ten vlkodlak.
Glee (2009) (seriál)
Na seriál jsem se koukala skepticky a vždycky to byl jen takový doplněk, když najednou nebylo na co koukat. Ale některá hudební čísla jsou naprosto skvělá a musím si je pouštět znova. Dějově je seriál na tom mizerně, klasická americká blbost o střední škole , ale to převáží písně. A o nich je seriál především. A kupodivu mi to stačí. Po tom, co se v seriálu objevil Darren Criss aka Blaine, se moje záliba zvedla o 100%. Jeho vystoupení jsou něco, na co v každém díle čekám. Takže z původních 3* jsou to teď 4* :)