Oblíbené filmy (10)
Leon (1994)
Pro mě osobně je to film všech filmů. Dokonalá režie podrthnutá brilantními hereckými výkony. Z malé Natalie Portman byla už tehdy velká herečka. Pokud se mě někdo zeptá na můj nejoblíbenější film, odpovím mu jednoznačně Leon.
Pevné pouto (2009)
Opravdu silný zážitek. Nemohu sice napsat, že to je dokonalý film, protože chyby se zde opravdu najdou, ale i tak se mé emoce dokonale vyřádily. Saoirse Ronan nám pomalu vyspívá do brilantní herečky. Pro mě osobně jsou Lovely bones to nejsilnější, co jsem za rok 2009 viděl. Jen je škoda, že toho z knižní předlohy chybí opravdu hodně.
Kick-Ass (2010)
.... nemám slov :D... dokonalost i po snad již 10tém zhlédnutí.
500 dní se Summer (2009)
Krása, dokonalost a ještě jedno slovíčko mě napadá, krása.... Na jeho místě bych se do Summer zamiloval taky.
Nádherný holky (1996)
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Temný rytíř (2008)
Návrat do Cold Mountain (2003)
Na vlásku (2010)
Rozkošná a sympatická pohádka pro celou rodinu. Sice je to pořád to samé klišé, ale tentokrát alespoň v nádherném obalu a dokonce i s funkčním humorem a příjemnou hudbou.