Poslední recenze (33)
Californication (2007) (seriál)
Californication je skvělý skvělý skvělý! Hank je skoro pořád výbornej a vtipnej, Runkle s Marcy mě bavili až do konce... jen ta poslední série s přihlouplým a nesympatickým Levonem se neměla nikdy natočit. U předchozích dílů jsem nemohla se sledováním přestat, díky Levonovi jsem se naopak do posledních dílů musela nutit. Kdyby nevymysleli tak debilní dějovou linku (ok, spíš šlo o výběr konkrétního herce), udělali by líp.
Mimoni (2015)
3 hvězdičky za to, že mimoni jsou vtipní. Bohužel mě to jako celek dost zklamalo. Všechny vtipné scény z filmu byly zároveň v trailerech, žádné překvapení navíc se nekonalo. Čekala jsem, že mi film dá něco víc, ale ten "příběh" (jestli se to tak dá nazvat) byl naprosto o ničem. Vlastně to bylo tak na hlavu, že nebýt mimoňů, věřím že by to byl nejhorší animák roku. Pokud je vyloženě nežerete, budete asi zklamaní, takže doporučuju pustit si jen trailer, který je sestřihem toho nejlepšího. Ušetříte čas i peníze.
Gulliverovy cesty (2010)
Člověk co tuhle sračku vymyslel byl nejspíš naprosto zhulenej. Je to jedno velký WTF.