Poslední recenze (10)
V jako Vendeta (2005)
Těch 5 hvězdiček si hlavně zaslouží Hugo Weaving jako charismatický V. Nenašel jsem žádné mezery v tomto charakteru a pokaždé, co se objevil ve filmu, tak to stálo za to (Ano i v zástěře když vařil byl skvělý). Natalie Portman taky nezahrála špatně, ale její roli jsem si nějak neoblíbil. Totalita nebyla vykreslena do detailů, ale jako závážný zádrhel v ději to nepovažuju. Zajímavé byly okrajové zápletky, které ve finále do sebe dobře zapadly. Výtku mám k tomu "I love you" mezi hlavními aktéry- myslím, že bez toho by se to v klidu obešlo.
Underworld: Evolution (2006)
Asi nejlepší díl z této béčkové trilogie. Chyby tam jsou, ale mytologie a akce je udělaná tak, že se na to dá dobře koukat. Hlavní upír Marcus se docela povedl a budí strach pořádně. Chyběl mi tam Michael Sheen a Bill Nighy, ale ti to divákovi vynahradí ve trojce.
Beowulf (2007)
Beowulf ve mě vyvolal dvě otázky. Nebylo by to hrané lepší? a Museli koně být tak blbě rozhýbaní? V některých PC hrách běhají koně realističtěji, než v Beowulfovi. Krom pár grafických vad se ale jedná o dobrodružný film, který si nebere servítky, je správně vulgární, klade důraz na mužskost té doby a vtipně naráží na nástup křesťanství. Dal bych 4 hvězdičky, ale graficky to ještě nešlape, tak jak by mělo - ale souboj s drakem se povedl.