Recenze (235)
Match Point - Hra osudu (2005)
Zklamání, než sem do dokoukal musel sem k tomu vrátit 3x....
Boxerský sen (2011)
Před koncem kluk stále neumí běhat a ani jezdit na kole, je to nějaký oslík :)
Zpátky ve hře (2012)
Mám rád tyto filmy, jsou jednoduché, příjemné a hezky plynou. Fajn pokoukání bez namáhání :)
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Stále nám mamuti upadají :(
Revoluce (2012) (seriál)
Největší problém serial má v tom, že vše jsme už viděli a už nějak nemá čím překvapovat... Největší problém mám s hygienou postav, sou pořád tak čistý jako by měli vanish a kralíčka azuritka, upravený makeup je taky moc důležitý.
Velká fuška (2010)
Film by nebyl nikterak špatný, ale po delší době sem něco viděl s dabingem a tento dabing je taková příšernost, že kdyby to bylo v thajvanštině bylo by to 100x lepší než tento hnus co tady ti matlalové odvedli. Dabing je hnus.
Výměna (2008)
Mnou velmi dlouho přehlížený film (4 roky sem ho měl doma, než sem si ho pustil) O to více sem byl překvapený a mile potěšený tímto filmovým zážitkem...
Šťastný Nový rok (2011)
Sarah Parker byla super do té doby než se ukázalo, že to je ona po tom roce, stará babizna s Joshem.
Avengers (2012)
Slabí bůh :D
Stalo se (2008)
Toto se dle mě může kdykoli stát i ve skutečnosti, protože lidi sou přemnožení na naší planetě a příroda je určitě jednou zredukuje, pokud úplně nevyhladí.