Recenze (19)
Isabel (2013)
Mamlásci! Chcete vidět strojené dialogy? Podívejte se na "No smoking (2008)".. Chcete vidět děravý příběh? Podívejte se na "Shawshank Redemption" (na csfd nejlépe hodnocený film).. Na pět hvězd to rozhodně není, ale přesto je dávám, jako poctu kdysi objektivnímu portálu csfd.
Jeden musí z kola ven (2011)
Do kina jsem šel bez předsudků a bez očekávání. Vizuální stránkou mě film zaujal hned na začátku, ale v jeho průběhu jsem na rozdíl od Epicse prožil naprosto opačný vývoj. Celková šedivá atmosféra mi začala připadat vyloženě prvoplánová, děj byl zpracováván čím dál komplikovaněji a Smileyho (Oldmanova) kamenná tvář na konci působila až skoro plytce. Ale něco mě nutí tohle dílo zkouknout ještě jednou (možná kvůli ujasnění děje? - což mi bohužel opět přijde trošku prvoplánové).
Závěť (2007)
Naprosto pitomá rozjařená energická zběsilost:)
Veronika se rozhodla zemřít (2009)
Typický příklad ne úplně povedeného přepisu knížky do motion picture.. Úplně tu chybí Coelhův patos a výsledek působí znuděně a táhle..
Tramwaj (1966)
Rozjetá pětiminutová roztomilost..
Sociální síť (2010)
Přespříliš rozporuplné pocity.. Líbil se mi Shaun Parker
Sedm (1995)
Tohle nejde hodnotit.. alespoň zatím.. Mám rozporuplné pocity.. z perfektních hereckých výkonů a z thrillerových klišé, které se prostě jen tak přehlédnout nedají.. Příští zkouknutí rozhodne.. zatím tak
Oko nad Prahou (2010)
Nechápu nízké hodnocení. Pěkný dokument. Zřejmě tady platí "nelíbí se mi architekt = nelíbí se mi film" a to není dobře. nedoporučené komentáře: GodComplex (urážlivý, nefundovaný .. stupidní)
Matrix (1999)
Neuvěřitelně detailně propracovaný film.
No Smoking (2006)
Zajímavý nápad, pěkná kamera .. škoda toho všudypřítomného pseudovědeckého vyjadřování a odříkávání nazpaměť naučených replik.