Oblíbené seriály (10)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Přátelé (1994)
M*A*S*H (1972)
Gilmorova děvčata (2000)
Simpsonovi (1989)
Netřeba komentáře, prostě bžunda jak hrom :)
Chirurgové (2005)
"Každý člověk na kterém nám záleží představuje v budoucnu ztrátu"
Živí mrtví (2010)
Ajťáci (2006)
Nemá chybu :)