Poslední recenze (394)
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Ako film z prostredia Forgotten Realms a DnD obecne je pre niekoho ako ja povinnost. Hned po par minutach sklamanie, ze toto neni proste celovecerna pecka, co bude konkurovat Panovi Prstenov, ani nic podobne. Je to dalsia Hollywoodska komedia, akurat ze s prichutou DnD. Ked sa s tym clovek zmieri, tak to vlastne az tak nevadi. Odsypa to, je to celkom sranda, herci su vyborni, clovek sa nenudi. Kludne by som dal pokracovanie.
Světlonoc (2022)
Zanrovo je to fakt zvlastna kombinacia, surova kritika spolocenskej zaostalosti dnesnej slovenskej dediny doplnena o paralelnu mysticku liniu, ale myslim si, ze sa to stretlo prekvapivo dobre. Dej odsypal trosku pomalsie, ale prave to vytvorilo priestor na zamyslenie a spolocensku kritiku. Hlavne herecky podla mna podali super vykony, praca s kamerou mi naopak dost vadila (a to nemam nic proti Dogma95 stylu). Film evidentne provokuje a neberie si servitky, ale nezvrhne sa v trapnost ani gyc, takze za mna palec hore.
Nepřítel státu (1998)
Parádny napínavý thriller kde dej odsýpa brutálnym tempom a človek sa vôbec nestihne nudiť. Zostarlo to prekvapivo dobre, je to síce plné 90kového bullshitu (“enhance”na “rotate” funkcie kamery, vybuchujúce autá, superakčné scény) ale ono ten hi-tech vlastne príjemne (trochu až komicky) tvorí nejaký autentický podpis doby.