Recenze (44)
Milenec z vesmíru (2013) (seriál)
Komukoli, kdo se rozhoduje zda seriál zkusit, by mělo stačit, že hlavní roli hraje Jun Jihyun. Alespoň pro mě byla velkým lákadlem i přesto, že poslední dorama jsem viděla před lety. A nezklamala. Je hlavním tahounem celého seriálu a troufám si říci, že bez ní by byl o třídu horší. Kim Soohyun je trošku bez emocí, ale předpokládám, že je to součástí role. Celkově děj rychle ubíhá a episody jsou svěží.
Spring Breakers (2012)
Očividně jsem tento snímek absolutně nepochopila, ani jeho uměleckou hodnotu, ani jeho pointu (pokud vůbec nějakou měl). Neustálé opakování dialogů i scén mě už ke konci šíleně rozčilovalo. Bylo to prostě zvláštní a už to asi nechci nikdy vidět.
Já, padouch 2 (2013)
Dlouho jsem se rozhodovala co tomu dát. Na jednu stranu - tak dobré jako jednička to není, na druhou jsem se v kině dost smála. Celkově to byl milý animák a rozhodně se na něj chci podívat ještě jednou (bez dabingu, ehm). Tak jako i ostatním tady mi trochu vadilo, že se humor stavěl především na minionech, ale myslím, že děti se u toho budou řezat smíchy, takže záměr chápu.
Amazing Race: O milion kolem světa (2001) (pořad)
Mým snem je být v Amazing Race.
The Carrie Diaries (2013) (seriál)
Seriál se před uvedením tvářil jako novodobý Sex ve Městě (který jsem mimochodem nikdy moc nemusela), ale bohužel je to o několik stupňů horší zábava. Hlavní hrdinky nejsou zajímavé a celé je to takové dětské. Outfity mě celkem baví, ale to je asi tak všechno. Koukat se na to dá, ale na další díly se ani netěším.
Vylomeniny (2013) (pořad)
Na tenhle pořad jsem natrefila, když jsem ležela v nemocnici a strašně mi zvednul náladu. Vždycky mě hrozně bavilo tajné našeptávání do sluchátka, protože nejlepší na tom je, že ostatní nic netuší. Česká verze je super, rozhodně vyčnívá z řady ostatních pořadů, co mometálně běží.
Laputa: Nebeský zámek (1986)
Miyazaki nikdy nezklame. A musím říct, že tohle je jedno z jeho nejkrásnějších děl vůbec. Opravdu kouzelný film se skvělou hudbou, scénářem, animací, ale hlavně plný dechberoucí fantazie. A nejvíce se mi líbili ti roboti s dlouhatánskýma rukama.
Poslední výkřik (2012)
Tenhle film je tak špatný, že jsem procházela svoje ohodnocené odpady a uvažovala, že jim zvednu známku. Ale jo, aspoň jsem se zasmála.
500 dní se Summer (2009)
Na jednu stranu se mi moc líbí svěží přístup téhle romantické komedie. Jak dny ubíhaly, skoro jsem si přišla součástí filmu a prožívala to s nimi. A klidně bych dala i hvězdiček pět, nebýt zvláštního pocitu prázdnosti, který se dostavil během titulků. Asi prostě potřebuji přeslazené hollywoodské konce.
Kamarád taky rád (2011)
O třídu lepší, než jiné současné romanťárny. Skvěle jsem se bavila celou dobu, film prostě rychle ubíhá, dialogy ústřední dvojice jsou trefné a vtipné. A ačkoliv se film nevyhne všemožným klišé, finální dojem to rozhodně nekazí. Velmi milé překvapení.