Recenze (4 625)
To se vysvětlí, soudruzi! - Lada Lazarová (2024) (epizoda)
Najprimitívnejšia časť! Absolútna hrôza! Po 20 minútach som to vypol. Dovidenia, zbohom a amen.
Bag of Lies (2024)
Ďalšia hanba do série hororových filmov.
Vincent musí zemřít (2023)
Snímok je trápny. Príbeh sa síce rozbehne, divák začne fandiť Vincentovi, ale nakoniec fádnosť zvíťazí. Ideálne ako časť Zero k nejakému apokalyptickému filmu.
Di Ambang Kematian (2023)
Tragédia! Bez napätia, žiadna atmosféra, príbeh je nudný. Trápne masky, možno okrem poslednej scény kde Naďa si vezme život. Tento snímok má ďaleko od solídneho hororu.
Hlasy mrtvých (2023)
Tuctový horor s pointou, ktorá tu už párkrát v rôznych filmových obrázkoch bola. Nebolo to špatné, finále snímku však chcelo viac. Možno desivé prekvapenie či absolútny zvrat.
Neposkvrněná (2024)
Tento snímok je rúhanie! Klonovanie ľudí je pre cirkev hriech, takže z toho pohľadu ide o frašku. Mysteriózny horor? V čom tento snímok spĺňa dané kritériá?
Perinbaba a dva světy (2023)
Perinbaba bola legenda a legendy sa majú nechať odpočívať. Tešil som sa na pokračovanie, to je pravda a čakal som oveľa vyzretejší príbeh. Toto je však pekná blbosť.
Duna: Část druhá (2024)
Nudné, absolútne bez štipky energie. Prvý diel bol dlhý, pretože filmári divákovi chceli poskytnúť všetko čo mal vidieť. V pokračovaní však tápeme iba v balaste. Niektoré momenty z príbehu sú nevyzreté.
Purpurové řeky - Poslední vlna (2022) (epizoda)
Žiadna poriadna kriminálka a podľa mňa nelogické chovanie postáv. Cernak utečie za pomoci žoldnierov, ale vráti sa aby lukom lovil ľudí v lese. Vyšetrovanie zvyšných vrážd absolútne mdlé.
Purpurové řeky - Černá duše (2022) (epizoda)
Najlepšia mysteriózna časť! Táto epizóda bola naozaj dokonalá.