Poslední recenze (69)
Chata v horách (2012)
Těšil jsem se na něj hoooodně dlouho, očekávání byla velmi vysoká, ale dostal jsem mnohem víc. Asi jsem už dlouho neviděl originální a zajímavý horor, protože tohle mě rozsekalo. Hororový orgasmus. Ani si nepamatuju, kdy jsem si film po shlédnutí musel pustit další večer znova a celý den se na to těšil. Tohle je moje krevní skupina. "My parents are gonna think I'm such a burnout..." :-)))))
Čtyři slunce (2012)
Velká očekávání a velké zklamání. Určitě nejslabší film jednoho z mých nejoblíbenějších českých režisérů. Všichni herci zahráli excelentně, ale filmu něco chybělo. Často jsem se nudil a koukal na hodinky, hlavně u scén s Rodenem, který sice zahrál skvěle, ale jeho příběhová linie byla o ničem. Doporučil bych více skvělého Mádla a méně Rodena. Ne že by to byl vyloženě špatný film, ale na Slámu slabota.
Neklid (2011)
Krásně natočená nuda se závažným avšak nijak originálním tématem - smrt a smíření s ní. Mia je úžasná, hudba skvělá, ale díky bohu za krátkou stopáž. Shrnuto a podtrženo - kouká se na to dobře, ale jinak je to klišovitá nuda.