Poslední recenze (54)
Mulan (2020)
Po vizuální stránce opravdu je na co se dívat, scény z přírody, budovy, kostýmy, efekty... To je ale asi tak všechno, film je plný amerických klišé, výrazných zejména ve scénách emočně vypjatých pronášení mouder, závěrečného souboje, loučení se spolubojovníkem, návratu domů a profláknutého běhu po stěnách. O dost víc mi ale vadila předvídatelnost děje, která sráží "wow efekt", stejně jako i mé hodnocení, do mizerných hodnot.
Malý pitaval z velkého města (1982) (seriál)
Na 80. léta to ještě byl povedený seriál, ideologické tóny se celkem úspěšně schovaly pod ty příjemnější od Ladislava Štaidla a za "drsného Harryho" Krampola a "Columba" Haška taky přidávám body k dobru.
Mravenec Z (1998)
Dobře natočený animák, má promyšlený příběh a děj svižně odsýpá. Pozdější filmy, jako např. Shrek, se posunuly trochu jinam a hlavně v pokračováních bylo stavěno spíš na situační komice a hláškách, než na silném scénáři. Ani v Antz nechybělo samozřejmě poučení, ač trochu předvídatelné - není nutné být do konce života troubou bez sebedůvěry, poslouchajícím jen příkazy druhých. Stačí jen na sobě zamakat.