Recenze (378)
Služka - Nebeská modř (2021) (epizoda)
Čtyři hvězdy za Reginu. Byl bych radši, kdyby celý seriál byl jen o ní.
Lockdown (2021)
Otázkou je, zda Locked Down je film, který neví čím chce být, a nebo naopak jde o film, který moc dobře ví čím je ale potřebuje nalákat i nějaké ty diváky. Posledních dvacet minut filmu působí jen jako extra přidané stránky ve scénáři jen a jen ve víře, že tato část naláká diváky. Mě to oblblo. Film má dobré momenty, vztah a trápení hlavní dvojice se dobře rozvíjí, ale divák se při sledování nemůže zbavit dojmu, že mu byl film prodaný klamavě. Film bych o 30 nebo 40 minut zkrátil a zase tak moc bych o nic nepřišel.
Hlava Medúzy - Hlava Medúzy (2021) (epizoda)
Co o to, jestli herci přijmou placenou práci, ale to si nikdo z vedení nepřečte scénář než vypíše šek na financování celé produkce? Snad scénář je základ, tohle už sepsané na papíře muselo vypadat jako blbost kterou je lepší nenatočit.
Call Me Kat - Plus One (2021) (epizoda)
Ne. Pustil jsem si to jen a jen ze zvědavosti protože je to vlastně Americká verze Britského seriálu Miranda který je dokonalost sama a dodnes si ho rád pustím. Tohle se ale nepovedlo. Některé recyklované vtipy z původní verze, které zní najednou hůř protože jsou špatně načasované, a nové originální vtipy naprosto nepovedené. Miranda byla potrhlá vtipná a odrážel to i její obchod s vtipnými předměty, Kat ale zní jak osamělá nechtěná duše s kavárnou s kočkami. Uděláte stokrát líp když si pustíte Mirandu a je to. Divil bych se pokud by tento seriál přežil první sérii.
Čarodějnice (2020)
Na originální film mám skvělé i hrozné vzpomínky (jak já nesnášel ty masky a děsil se těch čarodějnic!), ale na remake jsem se určitou zvědavostí těšil a zklamaný nejsem. Je to sice více CGI, ale na druhou stranu Olivii Spencer je radost sledovat, a Anne Hathaway zde hraje s ironickým nadhledem a odhodlaností to i přehnat, kde je to potřeba, a jde jí to také skvěle. Není to revoluční snímek, není to ani tak strašidelné, ale je to skvělá zábavná podívaná.
Utíkej (2020) (seriál)
Zklamání roku (aspoň zatím). Vypadalo to nadějně. S každou epizodou to bylo ale horší a horší a postavy nedávali smysl, hlavně jejich jednání.
Kathy Griffin: A Hell of a Story (2019)
Tohle byla pilulka na spolknutí. Kathy Griffin a její Laugh Your Head Off turné, kolem kterého je tento snímek a které bylo hlavně o onom skandálu, jsem viděl na vlastní oči v Dublinu. A byla to dokonalá podívaná ze které jsem docházel nadšený. Jenže A Hell of a Story tak dobré není. Je to zvláštně sestříhané. Sice styl Kathy Griffin je odbíhat od témat, skákat sem a tam, ale tady to dle mého je hlavně díky sestříhání (jen pro info v Dublinu show trvala 2h15min, v USA tato samá show měla už tři hodiny. V tomto dokumentu dostaneme hodinu samotné show a 30 minut dokumentování (aneb co se vlastně stalo a proč toto turné). Takže zde se opravdu stříhalo jak o život a bohužel to ovlivnilo samotnou kvalitu. Hodně tam toho postrádám, a chybí i zajímavé věci, které by jen podtrhly vážnost momentů, které se do snímku dostaly. A moc mě to mrzí. A co mě také mrzí, že záběry označené jako "Dubin, Irsko" z Irska vůbec nebyly. Ale mé krátké video z její Dublinské show se do snímku dostalo (zmínění v titulcích by také bylo hezké, ale co už...). Každopádně, stand-up části snímku by prospělo prodloužení a doplnění. Víc jak samotný stand up, který prostě byl divně sestříhaný, jsem si užíval onu první necelou půl hodinku dokumentární části. Škoda, ale v paměti mi navždy zůstane ta perfektní živá verze které tento snímek bohužel nedělá dobré jméno.
Malá lež (2019)
Moc pěkný film s pěkným námětem a životním příběhem, ale důvodem tří hvězd jsou buď má velká očekávání a nebo šedost filmu stejně jako jeho šedé prostředí. Awkwafina je v tomto filmu příjemná, jen nevím za co získala Zlatý Glóbus. Celý film vypadá stejně smutně, ublíženě a zničeně. Shuzhen Zhao byla dokonalá.
77th Golden Globe Awards (2020) (pořad)
Dvě hvězdy za a pro Rickyho. Jinak, co čekat? Prostě klasické předávání cen.
Zoey's Extraordinary Playlist - Pilot (2020) (epizoda)
Neměl jsem od toho žádná očekávání. Muzikálové seriály víceméně nemusím ale tohle bylo příjemné, svěží - možná i proto, že hlavní postava také zrovna muzikálům nefandí a hlavně se jich neúčastní. A rodinná linka na pozadí byla dojemná. Určitě se budu koukat dál.