Recenze (118)
Matrix Resurrections (2021)
prvni tretina meta-sracka parodujici jednicku, pak to konecne chytne matrix atmosferu, ale vlastne dejove nicmoc
Greenland: Poslední úkryt (2020)
nudodrama s facepalm momenty
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
na nizkorozpoctak dobry
Slovania - Muž bez mena (2021) (epizoda)
nuda, nuda, misty psycho
Deníček moderního fotra (2021)
docela zklamani, cekal jsem, ze to bude natriskany hlaskama a zabavnyma scenkama, ale od pulky uz clovek ceka na konec
Red Notice (2021)
prijemna zabavna zalezitost :) coz trosku prekvapuje, kdyz netflixovska tvorba je vetsinou poskladana z emocionalnich dramat a kybly nudy...
Bílý lotos (2021) (seriál)
takovi nudnejsi ucastnici zajezdu
Reminiscence (2021)
skoda no, dobry potencial, ale pronudeny
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
jako zajimavy videt po tolika letech, ale teda ty botoxovy ksichty jsou desivy :D chapu, ze herci a tvurci maji vzpominky z nataceni, takze pro ne to ma uplne jinou vahu, ale pro me jako pro divaka to bylo prilis povrchni a celkove o nicem
Sebevražedný oddíl (2021)
prijemne ulitly ;)