Oblíbené filmy (10)
Seasons (2008)
Tenhle film jsem viděl nejméně čtyřicetkrát a stále mě neomrzel. Spojení hudby a kamery je ve filmu dokonalé. ♥
Zelená míle (1999)
Kill Bill (2003)
Krvavá, dechberoucí jízda, s boží hudbou, kamerou a krásnou Thurman. Je málo filmů, které takhle odsýpají.
Nelítostný souboj (1995)
Jeden z nejnapínavějších filmů, který jsem viděl. Skvost.
Klub rváčů (1999)
Smrtonosná past (1988)
Sbal prachy a vypadni (1998)
Suprově propletenej film se skvělým dabingem a humorem, kterej letí jako Antonov. Jedna otázka zůstává ale nezodpovězena. Co udělal Tom jako první? Zvedl telefon nebo hodil tašku s mušketama do řeky?
Leon (1994)
Takoví normální zabijáci (1994)
Šílená a hlavně zábavná jízda bez přestávky, která nemá obdoby. Zároveň zrcadlující odvrácenou stranu mojí mysli. Všelijaké prostřihy ještě umocňují všechno to zběsilé řádění, které nešetří brutalitou ani humorem, jenž mnohému nesedne. Pro mě je to však film jako stvořenej.
Prci, prci, prcičky 3: Svatba (2003)
U tohohle dílu jsem se bavil víc, jak u těch dvou předchozích. Část v Jimově domě s prostitutkama, "medvědem", svázaným Kevinem, čokoládou omatlaným Finchem a rodiči Michelle je bezvadná. Zkrátka zábava od začátku až do konce.