Poslední recenze (82)
Kaskadér (2024)
"Bavil jsem se mega." => 4* :D
Pan Větvík (2015)
vzdy me pobavi recenze o tom jak se to lidem libilo, bylo to mile, dojemne a kdesicosi a pak 3 hvezdy :D :D
Spider-Man: Bez domova (2021)
90% urcite ne. tak 80-85%