Recenze (1 372)
Rod Draka - Potomci draka (2022) (epizoda)
Ešte jeden diel skúsim ,ale neviem neviem, nakoľko mi Daenerys Targaryen neskutočne žrala nervy v HoT. Nemyslím si, že by som si tuto Targaryenskú ságu mohol obľúbiť.
Uklízečka (2022) (seriál)
Veľmi pohľadaná Doktorka Cleanová to vie skvele z mopom a kartáčom. Kľudne by som si to od nej nechal doma vydrhnúť.
Hodiny (2002)
Absolútne perfektný film, ale depku z neho som musel vybehávať minimálne týždeň. Stačilo mi to vidieť raz!!!
Predátor: Kořist (2022)
Asi tak do polovice som mal z filmu dosť rozpačité pocity. Našťastie sa to rozbehlo a j a som sa chytil a začal som si film fakt užívať.
Město patří nám (2022) (seriál)
Na moje gusto je to dosť neprehľadné a tie chaotické flashbacky z toho robia ešte väčší guláš. Inak akcia super taktiež odhalovanie policajnej špiny. Je to medzi 3-4⭐,ale zatiaľ sa prikláňam k trom.
Velké vlakové putování po USA (2016) (seriál)
Tých vlakov a železníc tam zas nie je toľko koľko by ste podľa názvu čakali. Skôr len cestopis o miestach ktorými tie železničné trate prechádzajú.
Miliardy - Série 6 (2022) (série)
Mal som obavy, že po odchode Bobíka Sekerky to pôjde do kelu, avšak obavy boli zbytočné .Ukázalo sa že aj Míša Tomík Princátko je tiež pekne slizký vychcatý parchant aj keď iným spôsobom ako bol už spomínaný bobík.90%.
Resident Evil: Raccoon City (2021)
Mne tieto mutant - zombie filmy nešli nikdy obzvlášť dobre dole gágorom, ale mám rád Kayin kukuč tak som to nejako zvládol.45%.
Ochránci (2017)
Дорогие друзья, это был идиотский фильм.
Klan Gucci (2021)
Núúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúda