Poslední recenze (15)
Stín v oblacích (2020)
Kvůli tomuhle filmu napíšu po letech komentář. Sakra ze začátku je to tak skvělý, úžasně atmosférický a Chloe Moretz je tam super. A pak se to jaksi zvrhne... a sere mě to, protože kdyby se to celý neslo v duchu první třetiny, dával bych si to pravidelně znova.
Interstellar (2014)
Jen Nolan s Zimmerem umí i z auta v kukuřici udělat úžasnou scénu.
Prometheus (2012)
Člověk aby na Scottovy filmy přestal chodit do kina, protože smysl vždycky začínají dostávat až v director's cutu. Ale Prometheovi nejspíš ani ten nepomůže (inteligenci postavám nejspíš nepřidá). Děd za kamerou to má pořád pevně v ruce a jednotlivé scény (operace, odkrouhnutí bio a geologa nebo unik před bouří) jsou působivé, ale scénaristicky je to takový bordel, že jsem zvědav, do jaké míry to ten dc zvládne všechno napravit. Linie s Waylandem totálně zbytečná (objevil se, pronesl pár zbytečných vět a chcípl). Nemluvě o tom, že oné hutné vetřelčí atmosféry se člověk taky nedočká. Když vzpomínám, jak si všichni jeho skalní příznivci (včetně mě) uchcávali ze zprávy, že Scott natočí dvojdílný prequel, je mi do breku.