Recenze (37)
Válka Bohů (2011)
Trošku jsem nepochopil, co to jako mělo být. Zmatené, digitální a nudné. Fuj.
Alenka v říši divů (2010)
Ať se jde Avatar vycpat.
Souboj Titánů (2010)
Nezklamalo,ale ani nenadchlo.3,5 *
Želvy Ninja (2007)
Slušná řezačka.
Troja (2004)
Homérovu eposu se téměř nepodobající rubačka.Přesto však dobrý film.Brad Pitt a Eric Bana jsou dokonalí, z Blooma je mi zle (jako vždy).Dokonalé bitvy ,dokonalé souboje mizerný scénář a slušné herecké obsazení...
Stmívání (2008)
Díval jsem se na 15 minut.Hrůza.
Kytice (2000)
Horror?
12 úkolů pro Asterixe (1976)
A můžete to dělat i s jedním okem?
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Šmejd
Dračí doupě 2 (2005)
To je tak příšerná BLBOST!Výsměch fantasy...