Poslední recenze (363)
Vyjednavač (1998)
Přidávám lepší čtyři hvězdy. Výborné vyjednavačské drama. Natočené ryze americkým stylem.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Odpočinul jsem si v kině u tohoto filmu lépe než v masážním salónu. A to jsem ještě na něj šel náhodu. Karle díky. Stálo to za to. Je to pořádná blbost jako všechny díly této série, ale má to šmrnc.
Minority Report (2002)
Film jsem viděl znovu po patnácti letech a je to dobré, sice mi to přijde nedotažené, ale dobré. Poté co film skončil jsem si říkal, že z toho se opravdu dalo vyždímat daleko více. Zůstalo ve mě příliš otázek.
Poslední deníček (16)
Charles Chaplin
Nejkrásnější proslov