Recenze (231)
Okresní přebor (2010) (seriál)
Okresní přebor je seriál, který tu byl potřeba. Ze sportu toho v Česku moc nevzniklo a i když to není nic světobornýho, tak se na to celkem hezky kouká. První díly byly horší, postupně se to zlepšovalo. Obzvlášť tam hezky pasuje na roli předsedy Luděk Sobota. A tady je mé hodnocení po dílech 1. *** 2. *** 3. ** 4. ** 5. *** 6. *** 7. **** 8. *** 9. **** 10. ** 11. **** 12. ** 13. ** 14. *** 15. **** 16.****
Země lidí (2011) (seriál)
Zatím jsem viděl jen díl o Arktidě, ale byl úžasný, Uvidíme, jak to bude vypadat dál. Tak po shlédnutí Džungle je plný počet určitě spravedlivý :) zase neskutečně výborný díl ... Celkově bych to hodnotil velmi dobře, každý díl mě dokázal vyrazit dech, což se u dokumentů asi moc nestává. S radostí čekám, až vyjde na dvd a určitě si ho pořídím.
Pirát divoký Jack (1998) (seriál)
Perfektní animovaný seriál, rád jsem se na něj díval a vůbec mi nevadilo, že je dílů tak málo a jen se opakují. To je právě veliká škoda, že nebyly natočeny další. Nejlepší díl je asi ostrov Zerzin a o kanibalech :-)
Kámoš 2 (1999)
Opravdu nemám rád stupidní, americké, "dojemné" filmy, obzvlášt o psech ...
Moon (2009)
Jelikož sci-fi snímky moc v oblibě nemám, je tohle příjemné překvapení. Nic přehnaně akčního, jen Sam a Gerty. Některé části filmu byly i velmi emotivní, do toho parádní hudba Clinta Mansella. Škoda, že závěr toho neodhalil trochu víc, na druhou stranu by to už asi nebylo ono. Jmenuje se to Moon, a tam by to mělo i zůstat. Viděl jsem ho už několikrát a rád se k němu budu vracet. Plný počet je zasloužený.
Eragon (2006)
Neuvěřitelná slátanina, u které mi mnohdy zůstal rozum stát. Je to až příliš pohádkové a dětské, navíc provedení není valné. Pro mě byla i nesympatická hlavní postava. Dorazila mě hlavní bojová scéna, při které jakoby vypadlo minimálně 10 minut a najednou vítězství ... ?
Schindlerův seznam (1993)
Pro mě osobně jeden z nejlepších filmů co sem kdy viděl. Natočeno je to opravdu impozantně a díky tomu, že to není barevný, to vypadá realističtěji. Mnohdy sem měl i slzy v očích ... Navíc tomu dost pomohla i němčina, jelikož se často ve filmech z 2. sv. války objevují němci, kteří mluví anglicky, což se vůbec nehodí a ztrácí to kouzlo. Takhle to vypadá o moc líp. Hudba dokonalá ...
Ženy v pokušení (2010)
Po dlouhé době konečně parádní česká komedie. Vůbec nepůsobí trapným dojmem a osobně mě dost bavila. Příběh je výborně promyšlený, i když konec mě trochu překvapil. Jen tak dál !
Tak jde čas (1965) (seriál)
Jestli nějaký šílenec sleduje Tak jde čas od úplného začátku, tak u seriálu strávil přes 480 dní čistého času ...
Šest medvědů s Cibulkou (1972)
Cirkus je týrání zvířat a proto nemůžu jinak ...