Recenze (89)
Ztracený svět (1999) (seriál)
děsná kravina, ale je to seriál mého mládí, dříve jsem to hltal plnými doušky. No teď s odstupem času v tom vidím jaká je to pitomina, stupidní scénář a o filmařském umu, či zvláštních efektech se tu nedá moc mluvit, na druhou stranu Jennifer O'Dell v tom sexy oblečku přidává ještě jednu * :-)
Jak vycvičit draka (2010)
vynikající pohádka vhodná nejen pro děti, ale i pro dospělé, jednoduchý a předvídatelný příběh zde není na škodu, ba naopak výhodou, vše doplňuje výborná hudba a skvělá animace. No a konečný souboj s obr-drakem je naprosto vynikající a bezchybný...
Sherlock (2010) (seriál)
Nemá smysl zde psát všechny tu superlativy k tomuto seriálu. trochu nebezpečný nápad, vložit Sherlocka Holmese do současnosti, se nakonec projevil jako skvělá idea, vynikající, scénář, režie a k tomu skvělé herecké výkony hlavních představitelů, nad všechny bych možná vyzdvihnul Andrew Scotta v roli Moriartyho, který je prostě dokonalý. Zatím jsem shlédl pouze dvě série a vždy se dá říci že první a třetí díl jsou dokonalý a prakticky bezchybný, škoda že to trošičku vždy kazí díl druhý který byl v obou sériích lehce slabší...
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Pro mě velké zklamání, po celkem povedeném prvním díle, jsem s napětím očekával díl druhý, bohužel ten už tak bravurní nebyl, scénář a režie spíše průměrné, největším zklamáním pro mě byl příběh, protože až na závěrečné rozuzlení, je plán "geniálního" Moriartyho docela slabí a průhledný, prostě takový, který není hoden mysli Sherlocka Holmese. Další věcí která srazila film dolů je místy až dost přehrávající Robert Downey Jr.... Možná je mé hodnocení ovlivněno seriálovým zpracováním: "Sherlock", které jsem viděl souběžně s tímto filmem a které je dle mě o minimálně dvě úrovně lepší, možná se časem a tento filmeček podívám ještě jednou a třeba hodnocení zvednu, ale teď bohužel to není lepší než ***
xXx (2002)
Popcornáku " xXx " jsem se dlouho a úspěšně vyhýbal a teď po shlédnutí vidím, že jsem o nic nepřišel. Očekával jsem parádní akci s nějakými cool - hláškami, místo toho se film topí v sotva průměrné režii a neuvěřitélné fuře nelogičností a nesmyslností. AKorád záběry Prahy jsou prima.
Casino Royale (2006)
Abych řekl pravdu, tak dle mě je Casino Royale nejlepší bondovka, skvělá akce, dobré herecké obsazení, nedávám 5 hvězdiček jenom kvůli sem tam nelogickým událostem, ale jinak vřele doporučuji!!!
Desperado (1995)
Film jsem zhlédl několikrát a hrozně se mi líbí, nejlepší je dle mě výkon Steva Buscemiho, jeho vyprávění o "velkém mexičanovi" prostě nemá chybu. Jeden vtip střídá další a to s jakým klidem Bucho oznamuje fakt o tom že si někdo nezatancuje, či že je po Cristosovi je fakt síla. Dle mě nejlepší Rodriguezuv počin.
Kick-Ass (2010)
Upřímně řečeno, kdyby mi tento film neustále všichni nevychvalovali a nedoporučovali, možná bych dal vyšší hodnocení, ale takto jsem byl spíše zklamaný. Přišlo mi, že k té proklamované dokonalosti prostě něco chybí,a ť už více vtipu, nebo více akčních scén a drsných hlášek a nebo prostě trocha něčeho jiného, co by se z toho určitě dalo získat.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
První série - PARÁDA, další série ovšem slabí průměr, základem bylo skončit seriál hned po první řadě.
Dexter (2006) (seriál)
Těžko něco dodávat, všech prozatimních 5 řad si drží vysokou úroveň, což se nedá o jiných seriálech, které mají velký potenciál říct. Výborné vykreslení jednotlivých postav, skvělé dialogy a výborně zvládnuté, trochu choulostivé téma Dexterovi úchylky. Celkově lze vše jen pochválit - nápad, režii, herecké obsazení,. Nemá cenu to tu vykreslovat, to se prostě musí vidět!!