Oblíbené filmy (10)
Statečné srdce (1995)
Poslední Mohykán (1992)
Temný rytíř (2008)
Počátek (2010)
Tento film ma dostal a ešte stále si pamätám, aké zvraty som s ním zažil. preto má u mňa 95% a je v top 10. Nolan robí filmy z ktorých len pozerám a nechápem. Je to veľký "premak".
Těžká váha (2005)
Temný rytíř povstal (2012)
Skvelé ukončenie, len som zvedavý ako to bude s tým koncom a to ma vlastne aj trochu znepokojilo. Ináč veľmi dobrá práca od Nolana a "jeho hercov".