Recenze (13)
To nic, drahá (2022)
Jedna hvězda za skvělou Florence a 3/4 filmu. Pak se z toho stal totální feministický sračkol, který to poslal do hnoje.
Než jsem tě poznala (2016)
Snad mi za to místní přecitlivělé slepice nevyklovou oči, ale co to bylo s prominutím za slátaninu? To už je žánr Drama/Romantický natolik vybraný, že se autoři/autorky nezmůžou na nic jiného než psaní podle šablony bohatý/chudá, zdravý/nemocný, morální/amorální? Vrcholem všeho je konec filmu. Co za sadistického a úchylného spisovatele nechá jednoho z hlavního páru jen tak zabít a tečka. Jedna hvězda za to, že se filmu podařilo to, co je snad jeho úmyslem - probouzet v lidech city. Já se totiž cítil kurevsky nasraný jak tohle může někdo napsat natož natočit. Dobrý tak akorát jako forma předehry před oplodněním.
Marťan (2015)
Výborný film, popisující novodobého trosečníka. Nejvtipnější na celém filmu je, že si spousta tupých američanů (a možná i jiných lidí) myslí, že je film natočen podle skutečné události...
Rezistence (2015)
Oproti prvnímu dílu má tohle alespoň nějakou akci...
Divergence (2014)
Ne, ne a znova ne. Chápu, že příběhy předčasně dospělé dívky v postapo světě jsou in a cool, a proč si z toho koláče neukrojit i svůj díl, ale když je to všechno jako přes kopírák, tak to časem začne tak splývat, že se z toho stává čím dál víc ubulená limonáda. Příběh předvídatelný více, než u klasických pohádek, kdy člověk ví, že princ princeznu zachrání. Tohle prostě není pro mne.
Deadpool (2016)
Paráda. Rád bych, aby si společnosti produkující filmy všimly, jak dokáže být film výdělečný, aniž by bylo nutné tlačit přístupnost směrem dolů. Uvědomte si, že do kin dospělí nechodí nejen proto, že by je film nezajímal, ale protože tam nechtějí sedět vedle nevychovaných spratků dnešních moderních pseudorodičů!!!
Terminator Genisys (2015)
Všimli jste si, že filmaři přišli s jakýmsi perpetuum mobile, kdy se vykrade příběh 20 let starého filmu tím, že do scénáře zařadíte stroj času a vytvoříte alternativní realitu? Mé očekávání kvalitního příběhu jako v původním terminátoru se bohužel nevyplnilo.
Dogma (1999)
Ještě před tím, než Jay a mlčenlivý Bob vrátili úder, vydali se na duchovní cestu. Cestu, na které potkali spoustu hvězd stříbrného plátna, aby pozvedli bránice každému, kdo se dokáže uvolit lehce sarkastickému humoru. Veskrze vtipná a neurážející komedie do šedivého a smutného počasí.
Minority Report (2002)
Co by, kdyby. Jinak snad ani nejde popsat Spielbergův snímek o inovativním policejním postupu pro eliminaci kriminální činnosti. Filozofická otázka příčiny a následku je zde přímo ukázána. Jak může být člověk odsouzen za něco, co ještě nespáchal. Líbilo se mi, že jsem hned od začátku věděl, kam se příběh může ubírat. To samé ovšem věděl i hlavní hrdina a veškerou silou se snažil zabránit předem stanovenému konci.
Hacker (2015)
Poněkud smíšené pocity ve mně zanechal snímek popisující honbu za kybernetickým zločincem. Možná je to tím, že jsem člověk z IT oboru a hodně věcí mi zde nepřišlo z mého pohledu normálních nebo logických, což mi také výrazně kazilo zážitek z filmu. Asi vrcholem bylo, když jednomu z vyšších úředníku NSA v podstatě stačí zaslat podvržený e-mail s žádostí o změnu hesla a pomocí jednoduchého keyloggeru získat jeho heslo k supertajnému software. Opomenu-li svou profesní deformaci, jednalo se o veskrze slušný akční thriller.