Poslední recenze (19)
Úsvit (2023)
Velice prijemne prekvapeni - po dlouhe dobe cesky film, ktery snese ta nejprisnejsi kriteria, film, ktery funguje, ma kvalitni scenar a kvalitni zpracovani. Clovek z kina odchazi a ma co komentovat, ma s cim souhlasit a nesouhlasit, zkratka pribeh nadcasovy jak co do hlavniho tematu, tak do vztahu v manzelstvi, hledani se. Hlavni postavy se vyviji, nebo je spise postupne poznavame a neni jich zbytecne moc. Do peti hvezd jeste neco malo chybi, ale jinak vytecne.
Zátah 2 (2014)
Inu tohle nebyl beckovy, nybrz ceckovy film, dve hvezdy za mnohe bojove sceny, kamera a architekt taky skveli, ale ten scenar, ten scenar. Film nedava smysl, gangsteri beze zbrani nedavaji smysl, cele to nedava smysl... Ono jak rikal Zinnemann „Tři nejdůležitější věci na filmu jsou scénář, scénář, scénář.“ A ten byl jednoduse spatny.
Arvéd (2022)
To neni film, ale hloupa exhibice. Snesl jsem jen pulku a davam body za kameru, scenu a herce. Jinak pro me nesnesitelne - bez scenare, bez pribehu, bez vtahnuti do deje, bez zivota nevidim divod, proc delat film.