Recenze (1 186)
Žiješ jenom dvakrát (1967)
Tak tenhle díl mě tedy po většinu času vůbec nebavil, skoro jsem dal 2 hvězdy. Ale úsměvně výborný záporák (díky skvělé parodii Mikea Myerse jsem se neudržel nesmát) a trochu lepšímu závěru nakonec hodnotím jako průměr.
Léto All Exclusive (2015)
Už to není takové komediální zjevení, jako jednička, ale pořád fajn zábava.
Modelář (2020)
3,5* Nečekal jsem, že to bude až tak politické. Zezačátku se mi film líbil, na jeho konci zbyl takový rozpačitý pocit. Rozhodně to ale bylo zajímavé a jsem rád, že jsem to viděl...
Miranda - Season 4 (2014) (série)
Poslední dva díly se fakt nepovedly. Natahovaná kaše, neustálé opakování dřívějších fórků, které už popáté, podesáté, posté nejsou vůbec vtipné, uměle vykonstruované situace, aby se tu ještě naposledy objevily snad všechny postavy, které se kdy v seriálu objevily... Nicméně - jako celek je Miranda velice zábavný počin a na některé díly se určitě rád někdy zase po čase podívám.
Nabarvené ptáče (2019)
Kvalitně natočené, místy zdlouhavé, některé scény se mi vryly do paměti.
Kmotr (1972)
Je to dobrý příběh, má to tu správnou "auru", ale že bych z toho slintal blahem, to určitě ne. Prostě jeden z mnoha výborných filmů. Knihu jsem četl ještě před prvním shlédnutím. Často se mi pak stává, že jsem z filmového zpracování zklamán. Tentokrát to není ten případ. A protože film zabere méně času, než znovu přečíst knížku, už jsem ho viděl třikrát a za nějakých pět, deset let se na něj pravděpodobně podívám znovu, pro připomenutí, protože se na tenhle příběh dobře kouká. A taky mohu zpětně zjišťovat, které scény byly kde parodovány, protože jsou parodovány hojně.
Frčíme (2020)
Docela dobré, ale...
Irčan (2019)
Už bude konec? Co tam teď bylo, nějak jsem se zamyslel? Už proboha umři. Proč tam tahle scéna vůbec byla? Těch skvělých herců, když už se takhle sešli, je pro takový mdlý a ospalý příběh škoda... Tyto a podobné věci se mi honily hlavou při sledování tohohle utahaně dlouhého, i když filmařsky a technicky dobře natočeného, spektáklu.
Drahokam (2019)
Hrozný bolehlav, všichni tam řvou, hlavně Sandler s falešnýma zubama, a do toho hlučná disharmonická zvuková stopa. Nevydrželi jsme to a film po půl hodině vypnuli. Přesto jsem byl tak nějak zvědavý, jak se bude story vyvíjet dál a v dalších dnech to dokoukal. Natočené je to netradičně, spoustě lidem to ale sedlo, jak čtu některé až orgasmické komenty, mě tolik ne, ale zajímavé to je.
Nájemník (1976)
Polanskimu hráblo.